Windows 10 Windows 10 versie 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik krijg al de melding dat ik de versie 2004 kan downloaden en installeren

mijn vraag is 2 ledig

wat is aan te raden of best , vanuit de cloud of vanaf het apparaat zelf zoals ik lees dat je kan kiezen
en 2 : hoelang zou dat allemaal duren
( want als je eraan begint moet je altijd erbij blijven )
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    53.1 KB · Weergaven: 401
dank u PhilipV ( gemeentegenoot toch ? )

Ik woon in Kerksken, deelgemeente van Haaltert.

Het probleem met deze update naar versie 2004 is niet zozeer hoe je hem doet, waar je hem vandaan haalt maar wel de inhoud ervan.
Als je absoluut niet kan/wil wachten zou ik aanraden hem uit te voeren vanuit Windows Update, wat je blijkbaar al probeerde.
Als dat niet lukt kan je best het Media Creation Tool gebruiken om hem toch van de originele Microsoft site te halen, maar een update zal waarschijnlijk tegen dezelfde problemen aanbotsen.
Lukt die update niet dan wordt het een fresh install met die ISO van dat tool - dat lukt dan waarschijnlijk wél, maar je bent alle geinstalleerde software kwijt en vertrekt met een weliswaar propere maar lege Windows 10 - versie 2004

Mijn advies ? Gewoon wachten ! minstens een maand of 3 en nog eens proberen vanuit Windows Update, zo krijg je zeker de dan recentste versie want MS is nu na al de problemen uiteraard zijn pakket aan het opkuisen en bijsturen ...
 
sorry , ik dacht dat je in Zwevegem woonde .........
dank u wel voor de geruststellende en goede uitleg
ik ga m gedeisd houden tot later ( veel later )
ik heb nog een jaar zoals al zei
die Media Creation tool is zie ik hetgeen ik ook al eens opzocht met vragen in Google en daar ook terecht kwam
dat lijkt me voor ( dus later ) goed
ik hou je uitleg in gedachten en spaar hem
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    30.4 KB · Weergaven: 119
Ik heb het gedaan met de USB stick die ik aangemaakt had met media creation tool, dit heeft mij geen 5 uur tijd gekost. Bij mijn kids heb ik dan ook op de Media creation tool op deze pc bijwerken geklikt en die heeft er dan wel zijn tijd voor genomen, het voordeel daarvan is dan wel dat zij hun apps en zo niet kwijt waren en ik dus wel. Maar ik zit daar niet zo mee om een clean install te doen op mijn eigen systeem. Ik weet immers genoeg mijn paswoorden en wachtwoorden van buiten. Ik heb ook een map met alle programma's die ik staan heb, dus die map openen en alles maar installeren dat daar in staat en ik kan weer gaan. Maar de kids hun laptops zijn niet zo gestructureerd als die van mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan