Windows 10 update van Windows 10, de versie 2004?

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

AveryMason

Gast
ik heb een vraagje over mail . met de update van windows 10 . versie 2004
ik had windows live mail maar die kan het bericht kan niet worden weergegeven .
ik heb nu mail van windows 10 ik krijg nu wel alle berichten binnen maar kan niets versturen ik heb al van alles gedaan maar gaat nog niet ik heb alles ingesteld gelijk het op telenet site staat inkomende mail BEVEILIGINGSTYPE ssl uitgaande mail BEVEILIGINGSTYPE tls
maar tls kunt ge niet aan vinken alleen ssl zou het daar aan liggen
 
Stop maar met helpen in dit topic, mensen, want ik ben er 100% zeker van dat AveryMason niet op een antwoord zit te wachten.

AveryMason is geen echt lid, maar een bot. Hij kopieert de startpost van een ander lid en post die als een eigen vraag.
Dat lijkt raar en ik snap ook niet waarom ze dat doen, maar zoiets gebeurt wel vaker. Misschien willen ze eerst een paar gewoon uitziende berichten plaatsen voordat ze gaan spammen.
AveryMason kopieerde de startpost uit dit echte topic van forumlid funny: https://www.pctuts.be/threads/update-van-windows-10-de-versie-2004.242713/
Ja, klik daar maar even op. Het bericht van AveryMason is een exacte kopie van die startpost.

AveryMason is mogelijk dezelfde bot als EvelynMason. Deze nieuwe 'leden' registreerden zich allebei op vrijdag 13 november 2020; Avery om 08:42 uur en Evelyn slechts 1 minuut later.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan