windows 10 verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ritte

Steunend lid
Vip Lid
Heb een vriend zit op dit ogenblik in Turkije ,heeft bij het herstellen naar fabrieksinstellingen alles verwijderd windows 10 en zijn herstel partitie, kan ik hem op een eenvoudige manier helpen
 
ritte;n233617 zei:
wat die persoon allemaal uitgespookt heeft weet ik ook niet, het is natuurlijk normaal dat je gewoon een nieuwe installatie hebt na dit herstel, heb het eens voorgehad bij een mac die had ook alles geformatteerd besturing en al ,maar daar is het. veel eenvoudiger om alles terug te zetten

Ik denk dat we erst moeten weten wat er precies gedaan of gebeud is om hier goede informatie te geven wat er eventueel gedaan kan worden om deze pc of laptop weer werkend te krijgen.
 
Bij de vorige versies kon je naar vroegere datum terug zetten. Bij W10 is dat max 1 dag terug denk ik.
Maar een ander persoon in zijn huis kan op een laptop W10 zetten. Zolang daar maar een geregistreerde OS opstond en de eigenaar een outlook/hotmail-account en ww vermeld heeft. Ik heb dat al 2 x gedaan.
 
hobbyman indien er herstelpunten aangemaakt worden dan kun je zelfs meerdere dagen terug gaan ...niet enkel maar 1 dag
maar dit is hier helemaal niet in de orde de vrienden van de TS hebben een fabrieksherstel onderbroken en de betreffende pc is hier door niet meer op te starten daar het besturingssysteem er niet meer aanwezig is ...de enige mogelijkheid om het systeem terug werkende te krijgen is door middel van een verse installatie ...
*ook al is de recovery partitie er nog aanwezig dan nog is het eerder de vraag of deze recovery partitie op te starten is ..en of het hier om de recovery partitie Windows 10 gaat en niet zo zeer om een oudere recovery partitie W7 of 8.1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan