Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een recovery gekocht Easy Re van Neon Tech. Na 5 dagen goede werking, blokkeert laptop en werkt ik via Windows Vista op dezelfde laptop Kan iemand mij verder helpen?
 
je bedoeld dus dat je de Easy Recovery Essentials van NeoSmart Technologies aangekocht te hebben en dat je nadat je deze gebruikt heb terug de Vista verkregen heb …
heb jij dan wellicht de verkeerde keuze gemaakt ….
*wat bedoel je met na 5 dagen ...het is toch niet zo dat je deze recovery cd 5 dagen heb gebruikt...verklaar effe wat jij hier mee bedoeld .

wat ik nu versta is dat de Windows 10 verdwenen is en dat je nu dus met een Vista zit …
wil jij de Windows 10 terug dien je op te starten vanaf een Windows 10 dvd of usb stick …
je selecteert na het ingeven van land / taal instelling "nu installeren " maar je dient voor een verse installatie te gaan !
voor je effectief verder klikt op "nu installeren " dien je wel het nu aanwezige besturingssysteem te verwijderen via de geavanceerde station opties zodat je een niet toegewezenruimte verkrijgt !
daarna pas klik je op volgende en telkens er je gevraagd word een licentie code in te geven klik je op "ik heb geen code " de installatie gaat vervolgens door en als deze de 1ste keer verbinding maakt dan zal de Windows 10 digitaal geactiveerd worden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan