Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sylviarien

Gast
Goede morgen, kan ik op windows vista ook windows 10 installeren (32 bits)?;)
 
indien je bedoeld of je de vista kunt upgraden naar de Windows 10 vermits de optie gratis upgrade dan is het antwoord Neen dit gaat niet !
indien jij nu de Windows 10 (x86) installatie dvd aankoopt dan heb je 2 mogelijkheden ...

1- je installeert een verse Windows 10 en ook hier dien jij dan de code in te geven die je verkregen heb bij de aankoop .
2- of je upgrade naar Windows 10 en je geeft de code in die je verkregen heb bij aankoop ...*
*of dit mogelijk is met gebruik van een installatie dvd Windows 10 en met de aangekochte licentie code is nog af te wachten !
 
Nou orgineel is het een acer laptop met vista 32 bits en daar heb ik nu met een cd van windows 7 van 64 bits erover heen gegooid en dat is wel gelukt, maar als ik nu windows 10, (die gratis aangeboden wordt) eroverheen wil zetten, dan zegt de comp. dat ik 2 GB tekort kom?
 
er heeft er eerst een vista (x86) opgestaan en deze heb jij vervangen door er een Windows 7 x64 bit op te zetten ( dit is dus een verse installatie geweest !)*je kan namelijk niet rechtstreeks van een x86 bit (32bit) over gaan naar een x64 bit ...

**dat de gratis upgrade Windows 10 nu zegt dat je 2 gb tekort komt heeft niets met je ram geheugen te maken maar met het feit dat er mintens 12 GB vrije ruimte aanwezig dient te zijn op je C schijf ( liefst meer dan deze 12 gb ! )

**open je configuratiescherm eens en klik op " systeem " plaats hiervan een afbeelding ...plaats ook een afbeelding van uit schijfbeheer .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan