Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Telkens ik een automatische upgrade krijg van windows 10 kan ik niet meer mijn favorieten in google openen en alles verloopt zeer traag om een webside te openen.
Moet ik terug een systeemherstel maken om mijn pc vlot ten laten werken of is er een andere oplossing? Het probleem stelt zich steeds bij een upgrade van windows.

Dank bij voorbaat
 
als jij telkens dezelfde problemen ondervind na een cumulatieve update dan vrees ik dat het systeem niet geschikt is voor de nieuwste build's ..
welke build draait er hier op je systeem ..
je zou eens een opdrachtprompt ( administrator ) kunnen opstarten om dan de sfc /scannow te draaien ...dit met de bedoeling om eens na te gaan of er geen systeembestanden beschadigd zijn ..
 
Ik denk dat het probleem te maken heeft met mijn AVG anti virus (gratis versie). AVG eerst verwijderd en terug geinstalleerd en tot nu toe geen probleem meer
Is dit een degelijke antivirus of zijn er nog andere, liefst gratis versie?

Bedankt voor de reacties
 
ik had eerder de betaalde versie van de AVG I.S erop staan maar daar deze jaarlijkse licentie verlopen is ... heb ik nu gewoon de Windows Defender ingebruik genomen wetende dat ook deze Defender dus een volwaardige bescherming bied en perfect samen werkt met de Malwarebytes premium die eerder al aanwezig is sinds 2009 deze laatste dient niet jaarlijks verlengt te worden daar deze dus een live time licentie heeft .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan