Microsoft brengt Office 2021 gelijktijdig met Windows 11 uit
Microsoft brengt het softwarepakket Office 2021 gelijktijdig met Windows 11 uit op 5 oktober, zo laat het bedrijf in een blogpost weten. Het pakket vere...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beste, heb deze versie zojuist geïnstalleerd. Als ik nu via account info kijk zie nog steeds de melding Microsoft Office Professional Plus 2019. Hebt u hiervoor een verklaring ?Office 2021 Professional Plus Retail Nederlands is nu beschikbaar gesteld door Microsoft:
vreemd. ik had de 2021 geinstalleerd en geactiveerd. Nu is hij vreemd genoeg teruggevallen naar 2019Beste, heb deze versie zojuist geïnstalleerd. Als ik nu via account info kijk zie nog steeds de melding Microsoft Office Professional Plus 2019. Hebt u hiervoor een verklaring ?
Dat hangt af van de manier van activerenBeste, heb deze versie zojuist geïnstalleerd. Als ik nu via account info kijk zie nog steeds de melding Microsoft Office Professional Plus 2019. Hebt u hiervoor een verklaring ?
mag hier niet, denk ikBeste Andre Vb. Kan je me meer info geven a.u.b. ? Hoe activeren dan ?
Welke generatie?Heb een I7 en toch geen TPM.
De processorvereiste is het meest beperkend; ondersteunde processors omvatten 8e generatie en nieuwere Intel Core-processors , evenals AMD Ryzen 2000-serie processors en nieuwer. Dit zijn allemaal chips die eind 2017 en begin 2018 zijn gelanceerd. Oudere computers kunnen officieel geen Windows 11 meer draaienHeb een I7 en toch geen TPM. Hoe raak ik er?
Zo te zoen wordt dit een knoeiboel.