Windows 11 Windows 11 talenpakket

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,
Ik heb een Lite versie van Windows 11 kunnen bemachtigen voor mijn oude Dell Lapptop. Helaas voor mij is die Lie versie in het Engels en dat is problematisch voor mij, want die taal beheers ik niet goed (genoeg). Deze Lite versie heeft niet de mogelijkheid om de taal om te zetten naar NL. Weet iemand hoe en waar ik een daarvoor benodig talenpakket voor Windows 11 kan downloaden en kan implementeren? Dat hoop ik en dan hoor ik dat nog graag. Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Oplossing
Bericht voor Qtex: Ik heb via de door jou opgegeven link deze Windows versie gedownload en ginstalleerd op mijn oude Dell Laptop. Wat een gave versie is dit. 🤩👌👍Daarvoor wil ik jou nog eens speciaal bedanken, want dit heeft mijn probleem volledig opgelost en zelfs meer dan dat. Met dankbare groet,
Cor
Microsoft heeft nooit een Lite versie uitgebracht ..
wees er van bedacht dat deze versie vol kan zitten met besmettingen en ransomware met de bedoeling gegevens te verkrijgen .
 
in mijn VMWare staat ook een win 11 Lite, gemaakt met ' NTLite ' en nog een beta, taal veranderd zoals in #2 (indien deze optie nog beschikbaar is in je versie). indertijd heb ik deze optie ongemoeid gelaten als maker.

wat activatie betreft zit ik persoonlijk safe met mijn MS-account.
Na kijken welke Key je bezit: retail of OEM.

Lite: Bloatware verwijderd, andere niet zo direct nuttige apps,games ... . sommige Lite versies verwijderen ook Defender (niet echt verstandig). zoals eerder vermeld mijn versie kan ik vertrouwen (ken de maker).
 
Laatst bewerkt:
In een lite edition (niet origineel van Microsoft maar aangepast met Nlite of andere tool) kan de language service zijn uitgeschakeld waardoor een Nederlands taalpakket downloaden of toevoegen onmogelijk is.

Een aangepaste Windows (zonder bijvoorbeeld Xbox , cortina ondersteuning) is best mogelijk.
Maar op gebied van veiligheid zou ik het bij een originele versie houden (zie ook #3)
 
Hoi Aardbei, Ik denk dat in mijn Lite versie de Language inderdaad is uitgeschakeld. Althans daar lijkt het op, maar is er dan helemaal geen mogelijkheid meer om op een of andere (niet al te moeilijke manier) de NL taal te implementeren?
Ik begrijp ook dat je moet oppassen met niet originele versies van Windows. Bedankt voor die waarschuwing, mijn versie komt echter uit betrouwbare bron, dus daar maak ik mij geen zorgen over. Vriendelijke groet,
Cor
 
Hoi Aardbei, Ik denk dat in mijn Lite versie de Language inderdaad is uitgeschakeld. Althans daar lijkt het op, maar is er dan helemaal geen mogelijkheid meer om op een of andere (niet al te moeilijke manier) de NL taal te implementeren?
Ik begrijp ook dat je moet oppassen met niet originele versies van Windows. Bedankt voor die waarschuwing, mijn versie komt echter uit betrouwbare bron, dus daar maak ik mij geen zorgen over. Vriendelijke groet,
Cor
Dan contacteer je je bron hoe de Nederlandse taal toegevoegd kan worden?
Ik weet het wel maar dan begeef ik met in het illigale circuit om informatie vrij te geven hoe dit doet en ga ik dus niet doen. Helaas !

Ga is stoeien met Nlite v2.3.7.8826 en zie welke mogelijkheden voor jouw mogelijk zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan