Windows 11 Windows 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
uiteraard PhilipV:

1623828659101.png

Als andere lezers hier moeten achterhalen/gissen hoe de vork in de steel zit op basis van het eerste bericht zijn ze nog niet thuis !
Dit lijkt wel een bericht dan voor ingewijden en we zijn een publiek forum.

@aardbei Je bijdrage wordt enorm gewaardeerd en je speurtalent geapprecieerd maar als je anderen deelgenoot wil maken zul je toch iets meer moeten uitleggen vrees ik : wat ? waar ? hoe ?

Ik kan niet wachten tot de Nieuwe 11 op mijn computer draait. Zou me nu ook kunnen aanmelden met mijn insiders account, maar dat ga ik nu niet doen. Ga het via de normale weg doen.

@cve Dan zal je nog wel even moeten volhouden ... reken maar op ten vroegste oktober
Dan is het Oktober he maat. Ik ga er niet wakker van liggen. Van als ik ergens lees dat hij manueel van de microsoft site binnen te halen is doe ik het. Of net niet, de vorige poging ligt nog vers in mijn geheugen dat ook niet wilde lukken manueel en dan automatisch in 5 minuten was het geklaard.

How You can upgrade to Windows 11?:

1. Go to Create Windows 10 installation media and
Create ISO: https://microsoft.com/en-us/software-download/windows10…
Kies maak installatiemedia
2. Convert Win11 install.wim to install.esd.
3. Replace Win10 install.esd with newly-created one from Win11.
4. Bingo-bango!
allemaal goed en wel maar waar haalt men de Win11 instal.esd vandaan ...deze is niet zomaar te downloaden en zit dus in de source map van de Windows 11.iso
tevens is de geleakte versie een Engelstalige en kan deze vervolgens niet gebruikt worden op een Nederlandstalige Windows 10
*ene het media creation tool waar jij naar linkt geeft je de 21H1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan