Windows 7 HDD verborgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan dit eens proberen als het niet helpt met dat tooltje.
Heb dit ook al tegen gekomen wat jij nu hebt en dit is wat ik deed na een lange tijd zoeken.
trek je voeding kabel eruit
haal de batterij uit uw moederbord (ontlaad u eerst) en duw dan op je powerknop voor 10 sec lang
steek je batterij er terug en en je voeding kabel en start terug op in uw bios
normaal zou uw bios terug in zijn oorsprokelijke staat moeten zijn.
bij mij heeft het in ieder geval geholpen en ja ik had ook een moederbord van asus een p5k

mijn besturingssysteem werkte traag, traag opstarten, bij programma's lang duren om te openen etc.
Ik heb momenteel 4GB RAM geheugen dus dit kan geen probleem geven aangezien w7 1GB RAM gebruikt.
MyBook (J:) is mijn externe schijf, ik heb nog een andere HDD dat rechtstreeks in pc aangesloten is (ook 1 van 1TB en die schijf moet normaal D: noemen.

mvg
coureurke

Is niet geformateerd, kijk eens naar het gebruik en nog beschikbare ruimte

Ik zou begot niet weten hoe ik dat kan doen omdat ik mijn hdd niet terug vind bij "computer". Bij schijfbeheer kan ik het ook niet zien. Of bestaat er nog een mogelijkheid?

mvg
coureurke

mijn D: schijf was maar 1 partitie, dus niet onderverdeeld in meerdere partities. Maar ik denk dat ze geformateerd is aangezien ik niks terug kan vinden van mijn capaciteit wat er gebruikt is.
Wilt niet-toegewezen zeggen dat de HDD geformateerd is ofniet?

mvg
coureurke

nee het heeft gewoon nog geen stationsletter
wijs een stationsletter aan en je zal uw schijf zien in mijn computer
ik weet natuurlijk niet hoeveel data er op die schijf stond maar er is nog heel veel plaats vrij dus vrees ik dat er ook niks meer op staat

Laatst bewerkt:
Ok, bedankt voor alle tips! Ik ga het proberen als het tooltje gedaan heeft met mijn data terug te halen. Als er nog problemen zijn, laat ik jullie iets weten.

mvg
coureurke

neen, mijn usb staat niet bij schijf 2, schijf 3, schijf 4, schijf 5. alleen daarbovenstaat mijn USB en mijn externe HDD van 1 TB.

mvg
coureurke

OK, dan vermoed ik dat je ook nog gebruik maakt van een (ingebouwde) cardreader

Nu dit
Wilt niet-toegewezen zeggen dat de HDD geformateerd is ofniet?

Wat er gebeurd is met je schijf heb ik het raden naar. Wel is er geen ruimte meer toegewezen voor windows. Om ruimte toe te wijzen gaat de schijf geformatteerd moeten worden. Als er nog data op die schijf aanwezig is, kan deze eventueel nog teruggehaald worden met recovery software, en moet uitgevoerd worden die hier degelijke kennis van heeft.

ja idd, ik heb nog een ingebouwde cardreader.
Ik ben nu bezig met een recovery program voor data terug te halen van mijn D schijf.

mvg
coureurke

OK, dan vermoed ik dat je ook nog gebruik maakt van een (ingebouwde) cardreader

Nu dit

Wat er gebeurd is met je schijf heb ik het raden naar. Wel is er geen ruimte meer toegewezen voor windows. Om ruimte toe te wijzen gaat de schijf geformatteerd moeten worden. Als er nog data op die schijf aanwezig is, kan deze eventueel nog teruggehaald worden met recovery software, en moet uitgevoerd worden die hier degelijke kennis van heeft.

Inderdaad, initialiseren en formatteren gaat volgen, maar eerst de data afhalen, daarna de rest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan