Status
Niet open voor verdere reacties.
geachte tuts. ik ben eindelijk terug bij windows 7 ultimate, van windows 10 naar windows 7. met instalatie schijf. wat is nu het geval ik kom van geen kant op internet, ik zit nu op mijn laptop daarom. krijg ik de melding.erzijn geen struurprogrammas voor netwerkadapter geinstaleert. en wel pci voor ontsleutelen/versleutelen-usb controller-sm buscontroller-ethernetcontroller. heb brobeert met updates instaleren maar gaat niet want ben niet verbonden met internet. mijn pc is een desktop compact 100-480nd van hp. nou weet ik het dus niet meer, was al een opgave voor mij om zo ver te komen, en nu dit weer. zijn er leden of gasten die mijn hiermee kunnen helpen. bij voorbaat dank.
 
hallo heren ik heb alle drivers geinstaleert. heb gekeken bij apparaatbeheer. maar daar was nog een geel vraagteken. en die geeft aan. uw ethernet-controller kan niet worden geinstaleert. dus geen internet. ik heb gekeken bij hp maar vind zoiets niet.
 
hallo Qtex. Ddragon80. bedankt voor de reactie op mijn vragen. sorry maar ik kan verder geen info geven over de ethernet-controller. ik kom niet op internet met betreffende pc. alle andere gele vraagtekens zijn weg dus geinstalert alleen die niet
 
hallo heren dames. ik ben een blij mens. ik heb weer internet. ik ben aan het zoeken en proberen geslagen heb van alles en nog wat. en niet te vergeten wat jullie mij voor raadslagen gegeven hebben alles gedaan niets. toen vond ik op internet op mijn laptop, ik was naar stuurprogrammas aan het zoeken, op realtek site. en daar vond ik het stuurprogramma van win 7en voor ethernet adapter en controller. 0017-instal_win7_7098_03312016. heb het maar gedownload dus wat zou het. nu is alles ok. ik moet mij bij jullie bedanken die mij geholpen anders was ik niet zo ver gekomen, nogmaals dank u wel. mvg mitch16
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan