Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ik dat maar ga proberen, die herstel CD met de systeembestanden. Moet alleen wat tijd hebben. Zal dat waarschijnlijk deze week nog doen.
 
probeer dit eens probleem verhelping bij het installeren van een service pack

Bekijk bijlage 7301

op aanvraag via pb van de ts werdt ik gevraagd dit topic te sluiten ...
 
Laatst bewerkt:
pb ontvangen van de topic starter dat het uiteindelijk dan toch gelukt is ..

pb ontvangen van de topic starter dat het uiteindelijk dan toch gelukt is ..

Windows 7 SP1 installeren toch gelukt ;-)



Hallo,

Hier het resultaat.


Na veel vergeefse pogingen wat verder op Internet gezocht en dit advies van Microsoft (Een in-place upgrade) ontdekt en dat werkte in mijn geval.
Het totaal duurde 2 volle dagen ;-(
Het aantal updates was iets van rond de 80.
Het beste is om eerst SP1 te downloaden en dan te installeren.
Als dat gelukt is, pas de updates. Doe ze niet allemaal tegelijk, maar doe het in groepjes van iets van maximum 10stuks....... Anders is de PC niet voort te branden.
Neem de noodzaak van regelmatig opnieuw opstarten er bij. ....Even doorbijten.
Let heel goed op de eventuele dialoogvensters voordat je wat wegklikt zodat je niets wegklikt dat nodig is.
Ook Internet Explorer 9 wilde niet installeren en dat lukte nu ook.
Kortom SP1 en alle updates zijn gelukt. Het lijkt er op, in mijn geval toch, dat de PC iets sneller is geworden, terwijl op Internet er veel klachten zijn dat alles veel langzamer is geworden.

Maar toch niet blij met Microsoft voor een dergelijke update van SP1.
Natuurlijk is het moeilijk om voor miljoenen computers met allemaal verschillende instellingen en programma's een update te maken die zonder problemen draait.
Maar toch.



Een in-place upgrade is het laatste alternatief voordat je het besturingssysteem opnieuw moet installeren.

** Merk op:
dat het de zelfde hoeveelheid tijd nodig heeft om de upgrade te doen, als het besturingssysteem opnieuw te installeren.
Ook kunnen sommige van je aangepaste Windows-instellingen verloren gaan door dit proces.
Hoe kan ik een reparatie-installatie van Windows Vista, Windows Server 2008,Windows 7 of Windows Server 2008 R2 uitvoeren?
Het uitvoeren van een reparatie-installatie zal de huidige Windows-installatie herstellen naar de versie van de installatie-dvd.
Dit vereist ook nadien de installatie van alle losse updates die niet zijn opgenomen in de installatie-dvd.

** Opmerking :
Het uitvoeren van een reparatie-installatie , zal niet de bestanden en toepassingen beschadigen die momenteel zijn geïnstalleerd op je computer.....deze blijven bewaard .

How to Perform an In-Place Upgrade on Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2008 & Windows Server 2008 R2

To perform a repair installation of Windows Vista, Windows Server 2008, Windows 7 or Windows Server 2008 R2, follow these steps:
1. Close all the running applications.
2. Insert the Windows Vista, Windows Server 2008, Windows 7 or Windows Server 2008 R2 DVD in the computer's DVD drive.
3. In the Setup window, click Install Now.

Note If Windows does not automatically detect the DVD, follow these steps:

A. Click Start, and then type Drive:\setup.exe in the Start Search box.

Note The Drive placeholder is the drive letter of the computer's DVD drive.
B. In the Programs list, click Setup.exe.
C. In the Setup window, click Install Now.

4. Click Go online to obtain the latest updates for installation (recommended).
5. Type the CD key if you are prompted to do this.
6. Select the operating system in "Install Windows" page you want to Upgrade or Inplace.
7. Click Yes to accept the Microsoft Software License Terms.
8. On the Which type of installation do you want ? screen, click Upgrade.
9. When the installation is complete, restart your computer.

Begin dan dus eerst met het downloaden van het Service Pack (SP1) en laat deze zich ook eerst installeren.
d.w.z. dat je de instellingen dient te verranderen van de update's *
*** stel deze zo in dat jij beslist welke er mogen opgehaald en geinstalleerd worden ....
belangrijk is het immers ook dat je de update functie op zijn beloop laat ....klik nergens op ...
laat alles gebeuren ....
opmerking : verbind de laptops met de addapter / stroom toevoer !
En daarna de rest zoals hier boven beschreven.
Het aantal instelling dat veranderd was, was te verwaarlozen.
Bureaublad achtergrond was anders en Google Chrome opnieuw installeren was eigenlijk alles.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan