Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vraagje :
hoe komt het dat ik het startscherm in Windows 8.1 niet kan veranderen,ik bedoel dan een andere kleur kiezen, in windows 8.0 ging dat wel en nu staat er dat met de pc-instellingen
er niet bij.
Hoe kan dat?
grt,
inderdaad dit kun je niet meer aanpassen en je diende dan ook tijdens de instal aan te geven welke kleur je wenste te gebruiken ...
althans heb ik nergens de mogenlijkheid gezien om het aan te passen !
Volgens mij noemen ze dat de Charms Bar, klik dan op Settings en kies vervolgens Customize. Dan krijg je een aantal achtergrondstijlen en de mogelijkheid om het kleurenpalet aan te passen.
sorry maar die optie zie ik dus niet !
ik zie wel aanpassen vermeld staan als ik rechts klik op het scherm " start " maar dan kan ik enkel de naam aanpassen .
het klopt idd..in NL is het wel instelling...dan kun je alles veranderen zoals in je zegt in 5..ja ben aan het testen ..dan zoek ik ik dit op he...wel lang geduurd voor ik het vond..want settings zag ik nie.....maar dan is mijn € gevallen
qtex,
Als je zich op start bevind en je gaat met je muis naar rechtsboven of rechtsonder krijg je normaal dit te zien (zie screen) en dan klikken op instellingen vervolgens op aanpassen. Kijk anders eens bij taakbeheer navigatie of De charms weergeven als ik naar rechtsboven ga aangevinkt is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.