Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik alleen deze laptop maar zou graag de account naam veranderen.
Ik heb deze al toegepast
Pc instellingen > account> meer account instellingen online> onderdeel gebruikersnaam>account naam wijzigen.
Inloggen bij Microsoft account dan de naam veranderd,tot daar ok. Bij terug openen van mijn Microsoft account is de naam nu veranderd.
Pc herstarten,maar bij openen heb ik terug mijn oude account naam ( naast mijn afbeelding of foto)
Is daar nog een ander oplossing voor?
 
de Windows 8.1 gebruik ik dus zelf niet meer maar indien je de account naam wilt gewijzigd hebben dien je daarvoor ook in het register te duiken ....

je start dus " regedit " op en je gaat naar ..HKEY_Current_User\Volatile Environment
dubbel klik op deze map " Volatile Environment " en in het rechter vak verschijnen nu de gebruikers van deze computer ...en kun je desgewenst de gebruikers naam aanpassen ..
**je dient dit dan te doen bij elke regel die je in het rechtervak vind waar dus je huidige gebruikers naam vermeld staat ...
waarschuwing : het is best mogelijk dat je bij het heropstarten een melding krijgt betreffende het gebruikers profiel ! -**dus neem zeker je voorzorgen door eerder een backup te nemen van het systeem voordat je iets gaat aanpassen aan je gebruikers naam !

Ashampoo_Snap_2016.07.31_07h05m58s_002_.jpg
 
Zo juist de laptop aangezet en met verbazing staat nu alles juist ingesteld (account naam is nu wel veranderd )
Ik hoef dus niet meer naar het register te gaan om dit aan te passen.
Dank voor het antwoord, dit antwoord bewaar ik in mijn documenten,men weet maar nooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan