Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Pctus-vrienden.
Ik heb een probleem met mijn harde schijf en met heropstarten van Windows 8.1.
Ik onlangs problemen met mijn Windows 8.1.
Het was niet erg maar vervelend.
Kort om, ik een volledig Back-Up van Acronis op mijn Pc gehad.
ik heb het back-up terug gezet.
Maar kort voor Einde kreeg ik de mededeling, dat het programma moet stoppen van wegens fouten.
Van deze moment aan was het niet meer mogelijk om het programma o de PC op te starten.
Ik heb het probeert met de originele Windows programschijf in het begin ging het goed om Windows nieuw te installeren tot ik de melding kreeg:" Je Pc is vergrendelt, open de Vergrendeling en je kan dan doorgaan met de installatie."
Ik heb nu alles, ook met help van een Microsoft-medewerker de pc respectieve de harde schijf te ontgrendelen, maar dat is niet gelukt.
Heeft iemand een voorstel, hoe ik de schijf kan ontgrendelen of formatteren zo dat ik kan verder doen en mijn PC gebruiken kan ?
Met dank in het vooruit voor je help, Michel X;!
 
De harde schijf van 1 TB is leeg, deze is volledig formatteert, alzo geen partitie-indeling en geen bestanden .
Het programma zoekt een systempartitie, maar kan geen vinden of maken:
Vraag: hoe kom ik aan een Systempartitie ?
Moet ik eerst de harde schijf in een anderen PC stoppen en met een speciale Partition programma deze opnieuw indelen?
Ik wil geen 2de besturingssysteem installeren, ik moet de PC van grond af volledig nieuw installeren, met alle programma's die op de Schijf stonden...door de Formattering zijn ook alle bestanden verloren.
Ik had de harde schijf na mijn leverancier gestuurd met de vraag om controle uit te voeren, mijn gedachten waren, dat de schijf defect was!
Die hebben de Schijf controleert, maar er was niets aan der hand, ik kreeg de Schijf terug met de Vermelding dat deze o.k. is en dat deze ook formatteert diende te worden . .de fout lag in mijn PC door het ontbreken MBR.
Het gaat om een volledig nieuwe installatie maar ik kan blijkbaar niet verder gaan tot het installeren zelf !
 
ok ik heb wederom je tekst dienen aan te passen , wederom kon ik na deze 5x gelezen te hebben er pas aan uit wat je bedoelde !

je heb geen partition programma nodig .....
je start dus op vanaf de installatie dvd Windows 8.1 en je kiest voor de geavanceerde installatie methode ...
vervolgens dien je ook de geavanceerde station opties aan te klikken om je huidige partitie 1 te verwijderen en mogelijks te verkleinen ...je kan vervolgens hier de 1TB schijf opsplitsen in 2 of 3 partities ...
lees deze pdf er op na ...het gaat wel over de W7 maar op zich maakt dit weinig verschil !
 

Bijlagen

  • INSTALLATIE PROCES WINDOWS7.pdf
    1.6 MB · Weergaven: 135
Hallo Qtex! Hartelijk bedankt voor je uitstekende help. Dank u is het gebeurt, Ik kon de Schijf partioneren en nu de volledige installatie uitvoeren. Zonder uw help met de informaties over instellen de MBR en het Pdf voor instelling, was het voor me niet mogelijk mijnen PC weer in orde te stellen.
Nog een keer: Hartelijke Dank voor u help !!!
Beste Groetjes, Michel X
 
Windows Live Mail 2012

Windows Live Mail 2012

Hallo Pctus-vrienden.
Ik heb een probleem met mijn harde schijf en met heropstarten van Windows 8.1.
Ik onlangs problemen met mijn Windows 8.1.
Het was niet erg maar vervelend.
Kort om, ik een volledig Back-Up van Acronis op mijn Pc gehad.
ik heb het back-up terug gezet.
Maar kort voor Einde kreeg ik de mededeling, dat het programma moet stoppen van wegens fouten.
Van deze moment aan was het niet meer mogelijk om het programma o de PC op te starten.
Ik heb het probeert met de originele Windows programschijf in het begin ging het goed om Windows nieuw te installeren tot ik de melding kreeg:" Je Pc is vergrendelt, open de Vergrendeling en je kan dan doorgaan met de installatie."
Ik heb nu alles, ook met help van een Microsoft-medewerker de pc respectieve de harde schijf te ontgrendelen, maar dat is niet gelukt.
Heeft iemand een voorstel, hoe ik de schijf kan ontgrendelen of formatteren zo dat ik kan verder doen en mijn PC gebruiken kan ?
Met dank in het vooruit voor je help, Michel X;!

Hallo PCtuts-vrienden! Ik heb het gedaan !! Ik heb nu mijn PC volledig hersteld. Ik heb nu Windows 8.1 op staan. Mijn Probleem is nu: Ik hen Windows Essentiels 2012 gedownload om een mailbox : Windows Live Mail 2012 te installeren, maar dat klopt niet. De Windows Mail en Windows Live - bestanden zijn mui - bestanden en kan deze niet openen. Wat moet ik doen, om een mailbox aan te maken ? Beste Groetjes, Michel X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan