Windows 10 Windows boot-cd/DVD van ISO-Bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, IK hab voor mijn PC een nieuwe harde schijf gekocht met 4 TB. Ik wil nu een volledig nieuwe installatie doen, IK heb en CD met het ISO-bestand van Windows 10. Is deze CD bootable?
wat moet ik doen om nu Windows 10 op de nieuwe harde schijf te kregen? Moet ik een bootable CD hebben? falls ja, how maak ik deze aan ?
Groetjees, Michel X
 
Zal wel een DVD zijn maar waarom geen USB stick?
Windows 10 is op te halen en gelijk op een stick te zetten of een ISO ophalen en met Rufus dat doen.
Waarom geen SSD erbij?
 
Hallo lange pier, Ik heb nu de ISO op een USB stick gezet. Ik heb op mijn PC de mededeling gekregen, dat de Station (C) is vergrendeld. Ik zou de Station ontgrendelen en het opnieuw proberen. Ik denk, wen ik de Station ontgrendel zijn de problemen opgelost en de PC zou normaal werken.Mijn vraag nu: Hou doe ik het om deze Station te ontgrendelen?
Nu all mijn dank voor jou help.
 
ik lees hier juist dat je je een opstartbare usb stick heb aangemaakt … vraag me hier wel af over welke iso het hier gaat aangezien je via het Media creation tool 1903.exe
je rechtstreeks een usb stick kunt aanmaken ..
de melding dat je C vergrendeld is verkrijg je indien je vanaf de C de usb stick benaderd om zodoende een verse installatie te starten …
*jij dient vanaf deze usb stick op te starten wil jij een verse installatie gaan doen ….
wil jij deze gehele 4tb schijf gebruiken of wil je deze eerst opdelen in meerdere partities ...
**het ingeven van een licentie is absoluut niet van toepassing ook al word dit gevraagd..
 
Hallo lange pier, Ik heb nu de ISO op een USB stick gezet. Ik heb op mijn PC de mededeling gekregen, dat de Station (C) is vergrendeld. Ik zou de Station ontgrendelen en het opnieuw proberen. Ik denk, wen ik de Station ontgrendel zijn de problemen opgelost en de PC zou normaal werken.Mijn vraag nu: Hou doe ik het om deze Station te ontgrendelen?
Nu all mijn dank voor jou help.
Je dien wel met de USB stick op te starten en bij een UEFI systeem die kiezen om van te booten en waar krijg je de melding van een vergrendeld station?
In de geavanceerde schijf opties kijken of het wel een GPT schijf is geworden, een schijf van die grootte dien altijd een GPT indeling te hebben maar als bootschijf werkt dat alleen als het een UEFI systeem is.
Geef eens op welke hardware het betreft, merk en type moederbord of bij een notebook daar het merk en type van.
De boot selector key's.
Waarom geen SSD erbij?
En?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan