Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag iedereen,

ik heb met de nieuwe Pc nu 8.1 en het inbegrepen antivirus programma Windows Essentials ( noemen ze Defender )
lijkt zijn werk te doen
nu hoor ik links en rechts pro en contra
zou niet goed genoeg zijn en best eraf doen en een gratis AVG ( wat ik had op mijn Vista ) of AVAST nemen
wat zijn jullie indrukken of ondervindingen

grtn
 
beter dan de gratis versie AVG en Avast is de Qihoo 360 internet security
Ashampoo_Snap_2014.04.10_13h44m48s_009_.jpg
letop : deze is dus wel Engelstalig te gebruiken ...maar start veel sneller op en gebruikt minder van je systeem ..
ook zal je bemerken dat deze het eerste opstart en te zien is in je taakbalk bij het opstarten van windows.
maar let op deze heeft geen firewall meegekregen ..daarom combineer je best deze Qihoo beveiligings suite met de Emsisoft Online Armor firewall welke ook gratis is
 
opmerking aan Georguy en al de andere lezers ....
laat de Qihoo software voor wat het is lees eerst het pdf maar eens door dat geplaatst werd door DDragon..
**had ik dit eerder geweten had ik deze Zeker NIET aanbevolen ! dit is een grove fout van mezelf dus !
 
Zeker weten: Avast in combinatie met Windowsfirewall, gecombineerd met verstandig en verantwoord computergebruik: de grootste bedreiging voor je PC, losstaande van de mate waarin je hem ook probeert dicht te timmeren, bevindt zich nog altijd tussen scherm en rugleuning.
 
Zo kunnen we eindeloos doorgaan... Waar je goede ervaring mee hebt is voor jou de beste combinatie.
Heb je gelijk in...

Sinds twee jaar in gebruik en nog nooit of te nimmer een Malware gehad.
Dit is het addertje onder het gras. Hoe weet je dat zeker? Jouw producten vinden misschien niet alle malware, en jij gaat ervan uit dat die niet aanwezig zijn op je systeem. Is een algemeen feit, niet persoonlijk hoor. Heb ik onlangs bij mezelf ondervonden trouwens.
 
Dat kan heel zeker zijn. Juist daarom ga ik eens de gebruikelijke stappenplannen aflopen, zo wordt er toch 't een en 't ander nagezien + Ook op Internet vind je scanners van Bitdefender en Co. + Automatische check voor het HijackThis logje + Herdproject laten checken + AMTSO laten checken.
- Ik vertrouw op Emsisoft omwille van zijn goede reviews - het zou gebaseerd zijn op Bitdefender met hun eigen twaeks bijgevoegd in de Oostenrijkse bergen. Gratis is het niet, maar toch tot nu toe een goede beveiliging gebleken. Veel meer kan ik niet doen.
► Mijn systeem loopt als een zonnetje sinds een goede drie jaar nu en redelijk snel dank zij een SSD met alléén Windows en 120 (!) programma's er op. Slechts vier nodige vinkjes in de opstart. Natuurlijk is er af en toe een probleem die allicht niets met malware te maken heeft. Dan ga ik terug naar een Image/systeemkopie en 't is terug in orde. Of ik zoek hulp bij de makkers hier op de site.
Zo is alles kits, ook onder de rits.
M.v.g. | WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan