Windows 10 windows installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Qtex betreffende je mail over de installer map, dit is wat je ziet als ik de onzichtbare bestanden zichtbaar maak

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.imgdumper.nl\/uploads9\/5c803f131619f\/5c803f12f27d7-installer.png"}[/IMG2]

ik had deze week wel een probleem bij het upgraden van malwarebytes premium, ik had mijn stopcontact niet insteken en tijdens de installatie viel de pc uit
startte nadien terug op en malwarebytes was weg, heb een free versie gedownload en mijn licentiesleutel terug ingevuld en alles ok,
toch even gemeld aan malwarebytes zelf en ze zeiden dat dit ook een probleem is van: It has to deal with the update installer and you took the correct course of action with the reinstallation of the program.

Is het misschien daardoor dat ik geen installer in die map zie??,
zou ik toch raar vinden, mijn windows zou toch niet meer werken dan ook;

kreeg ook weer van die problemen van wacht even zoeken zet ze in een tweede post, eerst die posten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
had terug vandaag al verschillende malen de melding van als ik iets wou opslaan of bv gewoon een nieuwe map aanmaken, kreeg ik steeds de melding:
dit item bevindt zich niet langer in
C:\users\gebruiker
controleerde locatie van het item en probeer opnieuw

heb dan de controlled access folder afgezet en dan kon ik wel opslaan, maar dat kan toch de bedoeling niet zijn

malwarebytes stond ook weer als eerste bij virus en beveiliginsbedreiging en de real time beveiliging van de windows defender stond af

verklaar dit ne keer zeg, een nieuwe opstart gedaan en het was wel terug in orde, malwarebytes had pop conduit optinel gevonden
 
je dient eerst de verkenner te openen ..
vervolgens rechts klik op "snelle toegang " en opties aanklikken ..
tap weergave en het vinkje uit te zetten bij "beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen ) **hier voor dien je een bevestiging te geven !
daarna klik je op toepassen en ok ..
de installer map staat dan onder de InputMethod…

Ashampoo_Snap_woensdag 6 maart 2019_23h10m26s_004_.png
**ik herhaal dat deze installer map een verborgen systeemmap is dus wees bedachtzaam !
je kan je systeem zodannig verkloten dat niets meer werkt !
 
heb ik gedaan hoor, de foto die je ziet van mij is op die manier geopend, heb nog al verborgen mappen naar boven gehaald dus wees zeker dit is de foto zoals ik het moest doen!!

dat was die andere melding

C:\users\gebruiker\desktop\bedreiging.txt
kan het bestand niet vinden.
Controleer de bestandsnaam en probeer opnieuw

ga nu stoppen tot morgen, wat is dat toch, kan die installer zomaar verdwijnen, kan je die terug brengen, heeft dit met die malwarebytes te maken zoals ik hierboven beschreef
 
nee je heb het niet gedaan zoals ik het vermeld en zoals ik het liet zien in het filmpje …
je heb wel het verborgen bestanden , mappen en stations weergeven aangezet maar daar heb ik het niet over (tevens dient deze wel aangevinkt te zijn maar heb ik het over een andere regel )

** je dient het vinkje uit te zetten bij "beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen )

ter verduidelijking een afbeelding !

Ashampoo_Snap_donderdag 7 maart 2019_06h38m08s_001_.png
***er word een bevestiging gevraagd deze stem je toe en daarna klik je op toepassen en ok
nu pas word de installer map vermeld .
 
Laatst bewerkt:
je hebt gelijk ik had mijn verborgen bestanden , mappen en stations weergeven niet afgevinkt
nu zie ik de installer , 2.45gig dus niet groot; laat ik dan ook liever staan,
ja neem nieuwe medicatie, merk je ook daar ik bijna niet meer op het forum zit, en deze geven nogal serieuze bijwerkingen

wat denk je van deze sloeber


C:\users\gebruiker\desktop\bedreiging.txt
kan het bestand niet vinden.
Controleer de bestandsnaam en probeer opnieuw

of moet ik deze of jij ergens anders posten

thanks Qtex
 
C:\users\gebruiker\desktop\bedreiging.txt zegt me totaal niets …
denk dat dit eerder een logfile is van Malwarbytes dat je geexporteerd heb op je bureaublad en dat je nadien verwijderd heb van je bureaublad maar dat deze verwijzing achter gebleven is ..

*als je een Malwarbytes log bestand exporteerd dien je deze een naam te geven ..jij heb deze dus "bedreiging " genoemd ..

**ik heb dit hier juist ook gedaan en er kwam dus wel degelijk een log bestand op mijn bureaublad te staan .
als ik nu vervolgens via C: Gebruikers/qtex/bureaublad/ ga dan zie ik dus ook hier het log bestand " bedreiging.txt vermeld staan .


Ashampoo_Snap_donderdag 7 maart 2019_21h22m58s_002_.png
indien ik deze nu verwijderd hier op C:Gebruikers/qtex/bureaublad/bedreiging.txt dan verdwijnt deze ook van het bureaublad
.
*noteer dat ik bureaublad vermeld inplaats van desktop zoals jij .
 
laat dit maar even, ik heb dit vroeger nog eens voorgehad en kon ook geen gewone nieuwe map aanmaken of niets of niets opslaan zoals bv een word document, ik zal bij volgend voorval het nog eens posten
goed weekend en merci
ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan