Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar bij mij schiet er een scanner in de stress van dit bestand. Zo gek zal Ikea toch niet zijn. Ik ga dit verder uitzoeken.

4404-ikea.jpg


Norton / Nod32 / Kaspersky en Sophos geven geen melding van een virus.

Programma zonder probleem geinstalleerd op een XP en een Vista machine.
 
Ik heb inderdaad de update van de windows installer gedaan, die was verouderd. En ik heb inderdaad XP Pro. Mijn huidig machine is te licht bevonden voor Vista en de harde schijf staat op crashen, nieuwe HD is besteld. Windows installer service staat op zijn standaard waarde.
grtz.wivy
 
Laatst bewerkt:
Ik heb inderdaad de update van de windows installer gedaan, die was verouderd. En ik heb inderdaad XP Pro. Windows installer service staat op zijn standaard waarde.
grtz.wivy

Hier juist hetzelfde, update gedaan,Windows Installer service staat op handmatig, standaard waarde dus, en ik heb XP Home,
 
Dan ligt het aan het programma van ikea zeker?
Op mijn oude xp 'sp2 zonder internetverbinding of enige update, dus met de oude installerloopt dit als een trein.
Ik begin te denken dat het ikea programma met de nieuwe installer in vista alleen werkt, maar niet meer in xp.
Compatibiliteit van die installer met xp of zo?
 
Ik denk het niet, hier een XP met de allerlaatste updates en het installeert als een zonnetje. Geen probleem.
 
Wivy, als je harde schijf bijna naar de bliksem is denk ik het probleem bij jou wel te kennen hoor.
Als ik een beschadigde of onvolledige download heb krijg ik ook " is geen geldige win32 toepassing.
Ik geloof dat het bij jou met de staat van de schijf te maken heeft.
Als je de nieuwe installeert, doe dan beste een clean setup en geen backup zodat je geen fouten meeneemt naar de nieuwe installatie.
ik ga straks eens werken in xp.
Eens kijken wat ik kan vinden over de problemen van richKE.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan