Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,

ik werk dus nu met als hoofdmailadres met Windows Live Mail ( via Telenet )
maar ik lees een en ander dat WLM zal verdwijnen begin volgend jaar en we al beter moeten uitkijken naar iets anders
maar wat en hoe , en hoe gaat een en ander dan in zijn werk
gaan we alle mailadressen verliezen ????????
 
Hallo,

Ik heb wel gelezen dat je Windows live mail niet meer zal kunnen downloaden na 2016 maar, wanneer deze op je pc staat hem wel nog kan blijven gebruiken.
Wel moet ik toegeven dat Thunderbird een heel goed mailprogramma is. ik werk er ook mee.

Fijn weekend Swatjen
 
Ikzelf werk nog altijd met Windows Live mail , kwestie van "gewoonte" . Indien het gebruik ervan tot een einde zou komen schakel ik gewoon over naar Telenet Web Mail ,het eigen e-mailprogramma van Telenet . Dat heb ik enkele jaren geleden gebruikt toen Outlook Expres er mee stopte , goed en gemakkelijk . Wat de adressen betreft die hou ik extra bij op een appart bestandje , al veel baat mee gehad !
 
Ook ik gebruik nog Windows Live Mail en heb goesting om over te schakelen op Thunderbird. Als ik dat installeer zijn er dan zaken waar ik op moet letten want ik geraak niet graag mappen of adressen kwijt.
 
Ik gebruik nog het oude WinMail dat ooit bij Windows Vista zat.
Met een kleine ingreep werkt dit onder Windows 7 en ook zelfs met een iets andere ingreep onder Windows 10.

Na alle jaren nog steeds mijn favoriete emailclient.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan