windows live messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.
goeien avond mensen ik heb een probleem met windows live messenger als ik die open dan word alles zwart-wit en zo een beetje doorschijnend, ik kan het zo niet gebruiken. alvast bedankt groetjes mon Snap_2012.12.24 16.31.11_007.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken het probleem wel dat bepaalde programma's niet willen doorstarten en doorschijnend blijven, maar na verloop van tijd zal het toch opstarten.
Dit is meestal een geheugen probleem. Dus als er veel taken gelijktijdig uitgevoerd worden.
Ook kan het zo zijn dat de processor alle snelheid nodig heeft voor andere programma's die je op dat moment hebt draaien.

Daarom mijn vraag: Als messenger doorschijnend blijft, heb je dit dan ook met andere programma's ?
 
messenger is windows live messenger 2011 allee dat staat allemaal samen in Essentials: ik gebruik een laptop HP pavilion g7 series:
en om te antwoorden op pluis, nee dat gebeurd alleen bij messenger voor de rest werkt alles prima.
 
Heb je misschien bepaalde toolbars geinstalleerd die messenger in de weg zitten ?

Enkele mogelijke toolbars kunnen zijn: Simbar, MyWebSearch Toolbar, Smiley Central, Messenger Plus, Kiwee Toolbar, Info Pen, MacroGaming SweetIM

Verwijder deze dan en start de pc opnieuw op en probeer opnieuw met messenger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan