Windows Live Messenger Beta

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb een vriend die niet meer normaal kon inloggen op zijn Windows Live Messenger.
Iemand had ons gezegd om de Beta versie op te laden.
Maar nu heeft hij een probleem met zijn primaire agenda en als hij op msn zijn Post Vak In wil openen komt hij steeds terecht bij zijn Post Vak In van zijn Skynet mail box.
Ik denk van die Beta terug te verwijderen, maar hij is bang dat hij al zijn Skynet mailbox ook zal kwijt zijn. En ook dat hij terug geen kontakt meer via Msn zou hebben.
Wie kan mij helpen?
Wij hebben al hulp gekregen van het Forum van Windows maar er is niet veel veranderd.
De Beta versie is niet zo goed hoor.
Bedankt voor jullie hulp
Groetjes
Lapecosa
 
En hoe heb je het gedaan ?

het is heel toevallig gekomen heeft mijn vriend gezien dat msn aangevinkt was.hij heeft geprobeerd die uit te vinken en klaar is kees. alles is nu terug normaal.ik zal hem eens precies vragen waar dat gevonden heeft. zal 't je laten weten, denk interessant voor jullie ook. Wel heb ik aan Windows live messenger op 't forum ook mijn vraag gesteld, en moest laten weten welke stappen hij juist deed en welke de id's van skynet en hotmail waren. Zij zouden intern ook alles voor hem uitzoeken. Denk ook dat hun hulp van pas gekomen zijn. Want alles is bij Live Messenger verkeerd beginnen lopen. Via deze weg zijn we ook heel goed bijgestaan hoor. Dus ook wel een aanrader! Nogmaals bedankt en tot binnenkort, als ik weet hoe en waar hij de oplossing gevonden heeft!
 
En hoe heb je het gedaan ?

Hallo Tuts,
Ik heb zoals beloofd het eens nagevraagd hoe hij 't voor elkaar gekregen heeft.
Op Windows Mail is hij naar extra - opties gegaan en daar zag hij dat Windows live Messenger aan gevinkt was. Hij heeft het uitgevinkt en klaar is kees.
Hij weet niet hoe 't allemaal zo gegaan is. Het voornaamste is dat hij nu alles terug kan gebruiken.
Hij bedankt jullie voor de nodige hulp.
Nog veel succes met jullie site! Ik vind het zeer positief!
Groetjes
Lapecosa:duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan