Status
Niet open voor verdere reacties.

atlantis

Steunend lid
Vip Lid
na het opstarten van windows, gebeurt het regelmatig dat bij het klikken op het windows venstericoontje linksonder, om het venster met de tegels en de apps te openen er niks gebeurd. Geen reactie. De enige optie is de pc laten afsluiten via de rechtermuisknop. Gewoon heropstarten is geen oplossing, de pc moet echt eerst volledig uit.
 
eerder heb je dus een sfc /scannow gedraaid ... wel deze zou dus zowaar de foutieve systeem bestanden hebben kunnen hersteld zonder dat jij er weet van heb ...je zegt zelf dat je al 2 dagen geen opstart problemen heb onder vonden na het draaien van de voorgestelde sfc /scannow .
 
eerder heb je dus een sfc /scannow gedraaid ... wel deze zou dus zowaar de foutieve systeem bestanden hebben kunnen hersteld zonder dat jij er weet van heb ...je zegt zelf dat je al 2 dagen geen opstart problemen heb onder vonden na het draaien van de voorgestelde sfc /scannow .

de google link die skippy mij gegeven had uitgevoerd deze voormiddag, net voor de reply aan jou.
 
bij mij hetzelfde. ik heb een Acer en een Medion en op allebei heb ik dat probleem.
wat ik doe: ctrl-alt-del en afmelden. de pc doet niet de volledige opstart, en duurt hoogstens 30 sec.
en de windowsknop werkt weer.
heb ook eens die powershell geprobeerd en het werkt maar tijdelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan