Status
Niet open voor verdere reacties.
daar ben ik totaal mee eens, maar hier is er echt iets aan de hand, duurt 3 a 4 minuten om een webpage te openen. En ik zit hele dagen achter verschillende pc's te maken of bouwen, en heb dit probleem echt nooit gehad. Morgen zet ik toch een nieuwe harde schijf in en zie als dat iets te maken heeft.
 
wat er volgens mij de oorzaak van is dat is de xp versie die zij telkens gebruikt achterhaald is en niet meer ondersteund word door microsoft;
indien zij nu volgens mij de xp pro sp3 installeerde dan is ze ook al beter beschermt want ze vermeld ook ergens dat ze géén antivirus geinstalleerd heeft omdat de pc zo traag is ...
om deze traagheid op te warderen zou ze de volgende tweaks kunnen toepassen ..Bekijk bijlage 7411
 
Ik heb 3 verschillende installatie cd's gebruikt, alle 3 legaal, en het probleem blijft bestaan, vanochtend een andere harde schijf erin gezet en weer opnieuw geïnstalleerd, en het probleem is er nog. Al de tweaks ken ik en heb ook gedaan. zowel draadloos en bekabeld, internet explore, firefox en google chrome zijn allemaal heel erg traag, krijg haast geen pagina open.
 
hardware probleem, zoals ik al vermoede. de sp-3 vergt veel energie en geheugen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan