Status
Niet open voor verdere reacties.
BIJ MIJN APPARAATBEHEER MIST IK DRIE DRVICES HET ZIJN ETHERNET CONTROLLER EN MULTIMEDIA AUDIO CONTROLLEREN SM BUS CONTROLLER HOE KAN IK DAAR AAN KOMEN IK BEN ER NIET ZO GOET IN THUIS IK HOOR HET BIJ VOORBAAT DANK(y)
 
inderdaad geef even op om welke pc het gaat merk en type ik begrijp dat je nog met windows xp draait kan je beter windows 7 op zetten

maar geef eerst eens wat meer info
 
maar geef eerst eens wat meer info

Inderdaad, ga daarvoor naar "Mijn computer" en selecteer met de rechtermuistoets "Eigenschappen".
Neem hiervan een schermcopy. (Houd de shift toets ingedrukt terwijl je op de toets PrtScr drukt.) Ga dan naar "Paint" en plak daar de schermcopy in.
Plaats deze hier dan ook in Uw antwoord.
 
Persoon geeft aan niet thuis te zijn in computers. Dus denk niet dat Linux voor hem een goed idee zal zijn.
Lees wel iets anders!Persoon is niet thuis,met zijn probleem!Is totaal wat anders als Linux , als het moet kan ik en nog leden hier op forum,helpen voor Linux.
Maar sorry voor verkeerde tip !!!
mvg
 
Persoon geeft aan niet thuis te zijn in computers. Dus denk niet dat Linux voor hem een goed idee zal zijn.

Een besturingssysteem is nog iets anders dan een computer .
Wat is windows eigenlijk? Een besturingssysteem met veel toeters en bellen, waarvan je misschien maar een paar toeters en bellen ooit van gebruikt . Hedendaags als je een Linux Mint of Ubuntu download is dat niet meer zoals een paar jaar geleden. Hedendaags bij de installatie van deze Linux distro's worden al heel wat veel gebruikte toepassingen mee geïnstalleerd , maar nog altijd niet zo overdreven zoals bij Windows.
 
Lees wel iets anders!Persoon is niet thuis,met zijn probleem!Is totaal wat anders als Linux , als het moet kan ik en nog leden hier op forum,helpen voor Linux.
Maar sorry voor verkeerde tip !!!
mvg

Als de persoon al niet weet hoe hij drivers kan vinden, denk ik niet dat hij gebaat is met Linux.
Ik vel geen oordeel over Linux, maar denk toch dat de persoon meer hulp kan krijgen als hij bij Windows blijft.
 
Drivers kan voor elke besturing een probleem zijn.
Als wij niet weten om welk merk en type PC met eventuele insteekkaarten of Laptop het hier gaat is helpen hierbij onmogelijk.

Geef daarom eerst eens alle info over de gebruikte hardware.
 
Het is een HP 6050ut base model met windows xp pro ik wil er ook windows 7 op zetten

Het is een HP 6050ut base model met windows xp pro ik wil er ook windows 7 op zetten

-m-
inderdaad geef even op om welke pc het gaat merk en type ik begrijp dat je nog met windows xp draait kan je beter windows 7 op zetten

maar geef eerst eens wat meer info
 
Hij ziet er wel zo uit maar op de stiker staat dat nummer maar ik heb geen internet op die PC HP COMPAQ DX6050 MT SUPPLEMENTARY MANUAL Pdf Download. daar op drukt gaat hij gelijk werken maar dat moet niet op deze PC.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan