Status
Niet open voor verdere reacties.
BIJ MIJN APPARAATBEHEER MIST IK DRIE DRVICES HET ZIJN ETHERNET CONTROLLER EN MULTIMEDIA AUDIO CONTROLLEREN SM BUS CONTROLLER HOE KAN IK DAAR AAN KOMEN IK BEN ER NIET ZO GOET IN THUIS IK HOOR HET BIJ VOORBAAT DANK(y)
 
hai met henk De Audio Controller is gelukt maar ethernet controller nog niet en Bus controller maar er is een beging ik gaat nog zoeken heel veel bedankt toppieeeee

Dan denk ik dat de hardware toch verschillend is tussen de dx6050 MT en de dx6050 UT
Het probleem is dat op de officiële HP site niet gesproken wordt over het UT type en dat is het moeilijk zoeken.
De audiodriver die nu wel gelukt is, is denk ik een veel gebruikte driver. Maar belangrijk is de Chipset driver en uiteraard de driver van de netwerkkaart.
Welke netwerk driver heb je geprobeerd te installeren? Ik zou de laatste twee proberen die te vinden zijn in de link die ik gaf, waarvan ik vermoed dat je de laatste moet hebben.

Lukt het je om de pc open te maken en op het moederbord te zoeken naar een fabrikant of typenummer.
 
Ik ben nog wel benieuwd met welke drivers het is gelukt.

En nog een hint, brand de drivers op een CD rom, die dingen kosten tegenwoordig bijna niets meer. Haal de zijkant van de pc los en leg de CD rom op de bodem. Eens zal je deze misschien weer nodig hebben.

En ook nog een waarschuwing van de in dit topic aangeboden driver scanner. Zie dit als een laatste red of probeer middel.
Meestal is dit waardeloze software, omdat het vaak gebeurd dat er met zo'n programma standaard drivers geinstalleerd worden en niet de originele.
Hierdoor kan het gebeuren dat bijvoorbeeld een videokaart wel werkt, maar niet de maximaal haalbare resolutie mogelijk is. Het kan zelfs gebeuren dat door verkeerde drivers een pc niet meer op wil starten met als resultaat een Blue Screen of Dead.

Ik heb menig pc moeten repareren dat vernield werd door een driver scanner / update programma. Driver Genius is bijvoorbeeld zo'n naar ellendig programma. En toch bestaan er mensen die zweren bij dit soort programma's.

Ik raad het dus af !! Gebruik het alleen als een pc niet werkend te krijgen is door ontbrekende drivers, misschien kan zo'n programma een standaard driver vinden waardoor de pc het wel doet, maar niet optimaal werkt. Ik zeg dan: Beter iets dan niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan