Status
Niet open voor verdere reacties.
BIJ MIJN APPARAATBEHEER MIST IK DRIE DRVICES HET ZIJN ETHERNET CONTROLLER EN MULTIMEDIA AUDIO CONTROLLEREN SM BUS CONTROLLER HOE KAN IK DAAR AAN KOMEN IK BEN ER NIET ZO GOET IN THUIS IK HOOR HET BIJ VOORBAAT DANK(y)
 
In bericht 5 lees ik dit
Inderdaad, ga daarvoor naar "Mijn computer" en selecteer met de rechtermuistoets "Eigenschappen".
Neem hiervan een schermcopy. (Houd de shift toets ingedrukt terwijl je op de toets PrtScr drukt.) Ga dan naar "Paint" en plak daar de schermcopy in.
Plaats deze hier dan ook in Uw antwoord.
Die persoon zal je zeker verder helpen!
mvg
 
Als je er windows 7 er op zet vind hij wel al jou drivers en ben je van het probleem af vind hij er 1 niet kan je die op halen bij HP daar staan nog alle drivers voor vista en win 7
 
Zo dus de manual van Lana klopt...ja dan is geen upgrade naar Win7 mogelijk waarschijnlijk.
Dan word het zoeken naar drivers om je XP terug werkend te krijgen.
mvg ik heb 7 er op gezet en als hij klaar is dan is hij niet tevinden
 
Zo dus de manual van Lana klopt...ja dan is geen upgrade naar Win7 mogelijk waarschijnlijk.
Dan word het zoeken naar drivers om je XP terug werkend te krijgen.
mvg ik heb 7 er op gezet en als hij klaar is dan is hij niet tevinden

Probeer het via dit adres om de juiste drivers op te halen. Drivers & Software for HP dx6050 MT - HP Support Center.
Doe dit met een pc waarmee je op internet kunt. Sla de drivers op, op bijvoorbeeld een USB stick en installeer via deze USB stick de drivers op de HP dx6050.

Selecteer op de HP site de juiste besturing. Home of Pro
Hier kan verschil zitten in de gebruikte hardware.

Bij Software management staat de SM Bus controller.
De Ethernet controller vind je bij Driver Netwerk
De Audio Controller vind je bij Driver Audio.

Check trouwens ook alle andere drivers of er misschien nieuwere beschikbaar zijn op de HP site.


Nu nog hopen dat ik het juiste adres heb gegeven voor de drivers voor uw PC, maar ik verwacht niet dat er heel veel verschil zal zijn tussen een HP dx6050 UT en een HP dx6050 MT
Een voorbeeld: Het verschil zou een iets andere cd writer ( eentje die iets sneller is ) kunnen zijn.
 
Als je er windows 7 er op zet vind hij wel al jou drivers en ben je van het probleem af vind hij er 1 niet kan je die op halen bij HP daar staan nog alle drivers voor vista en win 7

Was dat maar waar. De systeemeisen van oudere pc's zijn niet altijd toereikend voor W7 of 8
Ook is er voor vele hardware geen geschikte drivers gemaakt.
 
Was dat maar waar. De systeemeisen van oudere pc's zijn niet altijd toereikend voor W7 of 8
Ook is er voor vele hardware geen geschikte drivers gemaakt.

nou dan zit je wel met een pc uit de oerknal voor een Pentium 4 zijn gewoon alle driver beschikbaar en p4 is toch al een oud ding

en deze vind zeker je drivers Auslogics Driver Updater
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan