Windowsdefender/Softwareverkenner/Programmas in de map opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor crimpack.nl , is goed zo.
Nu is het in Vista een beetje anders dan in XP. Bij Vista als je een programma zoals windows defender wil uitvoeren, krijg je eerst een schermpje, uitvoeren als administrator. Je hebt een gebruikersaccount bij vista als beheerder van de computer, dus jij kan gebruikers aanmaken, en de gebruikers toegang geven welke software ze mogen gebruiken op de computer. Maar daarom ben jij nog steeds de administrator niet.
Ik denk dan ook dat je dit schermpje te zien krijgt, uitvoeren als administator , en als je daar dan op klikt zou dat geen probleem mogen geven.

opstarten

opstarten

Hoi Swake,
klopt zoals je het zegt. Ik heb het gecontroleerd wat je zei. Dus ik blijf dit zo maar doen.

groetjes
Crimpak
Aloys(y)

Graag gedaan. Je kan dit ook vermijden dat dit schermpje steeds verschijnt uitvoeren als administrator, door je gebruikersaccount administatorsrechten te geven, maar is niet eenvoudig om dit uit te leggen, en moet je ook zelf een goede kennis hebben van rechten overdragen naar een gebruiker. Op een computer , gelijk welk besturingssysteem is er maar één administrators account , maar kan je met het adminstators account aan gebruikers adminstatorsrechten toewijzen.

openen pc

openen pc

Hoi Swake,
gelet op mijn beperkte kennis van het systeem zelf en veranderingen daaraan laat ik het nu maar liever zoals het nu gaat. Ik hoop er natuurlijk in de toekomst wel beter in te groeien maar die dat graag in kleine stapjes zoals ik die vandaag en gisteren weer enkele samen met jullie heb gemaakt. Een pc heeft zoveel in zich en tot op heden was ik niet meer dan een goede gebruiker. Maar ik moet wel zeggen dat het verslavend werkt omdat je er steeds meer van wil weten. Nogmaalks bedankt voor je tijd en wil om me te helpen.

groetjes crimpak
Aloys

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan