Windows 10 yahoo compose klik en een naam intik dan komt het email adres automatisch erachter

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
gebruikt er hier ook iemand yahoo mail.
Als ik op compose klik en een naam intik dan komt het email adres automatisch erachter
Dit doet hij niet meer.
Ik kan die naam ook niet meer wegdoen met de toets met het kruisje erop (weet niet hoe zo een toets noemt, backspace?)
als ik dan de mail sluit komt die in mijn draft vak te staan.
Dus als ik een mail naar iemand wil sturen moet ik altijd naar mijn adressen gaan en daar die persoon opzoeken, lastig werk.

Ik heb mijn email adres een op de website have I been pwned gezet en resultaat zie je in foto, maar dat kan toch geen reden zijn dat mijn email adressen zich niet meer aanvullen, email ontvangen is geen probeem, versturen ook niet als ik het adres zelf ga opzoeken.

5cded4b438a06-mijn_email_adres_heb_ik_weggelaten.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zelf gebruik ik yahoo mail niet maar als dit yahoo account gehackt werd is het voor de andere maar een klein kunstje om de instellingen (als dit mogelijk is ) te veranderen ..
kijk deze eens na zou ik zeggen en pas dan ook vervolgens het wachtwoord aan !
 
krampen zijn er in verschillende maten ..
kreeg afgelopen nacht ook een kramp dat ik het uitschreewde van de pijn .. maar kwam tenval omdat ik dus niet op da been kon staan !
*viel al bij al nog mee , da vallen heb er niets aan over gehouden .
 
Sinds 2006 gebruik ik Yahoo! Mail.

Bij mij werkt de naam-intyp functie wel, maar ik heb al geruime tijd de gewoonte om te klikken op 'Aan' en dan de persoon of instantie te zoeken in de Contacten.

Dat werkt altijd foutloos en je went snel aan de omweg.
 
ja het is een gewoonte maar ik heb het opgelost, ik was gehackt.

waar zie jij de optie aanstaan, je kan tocht alleen maar op compose klikken en dan kan je toch alleen maar nadien je contacten gaan openen??
 
Je zegt “compose”, ik zeg “opstellen”.

Daar waar je de naam van de geadresseerde moet invullen staat “Aan”, bij u wellicht “To”.

Klik op het woordje Aan of To en dan kom je in de Contacten.

Ik had geen notificatie ontvangen dus zie uw bericht pas nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan