Yelo Play

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Windows 10 Pro. Yelo play is in de store niet beschikbaar en vind nergens op internet waar ik het zou kunnen downloaden. Kan iemand me helpen aub?
 
jij heb blijkbaar een niet legaal verkregen Windows 10 draaien daar er bij u vermeld staat " Windows 10 Pro KingsPlace 2017Editie
Computername KingsPlace en dan ben jij verwonderd dat er soms iets mis is met deze Windows
*ook staat er Spiky 2017 Unattendeds vermeld
Wat word met Spiky 2017 ''Unattendeds" bedoeld en hoe komt het dat ik geen probleem heb gehad om hem te activeren?'
 
Spiky of te wel Spikes was eerder een bekende van Spotnet deze is daar gestopt en heeft met anderen KingsPlace opgestart
de Windows die jij nu gebruikt is dus zelf activerende via een kmsloader waarschijnlijk heeft men ook deze kmsloader de naam spikeskmsloader gegeven ..
jij diende waarschijnlijk enkel de door u gewenste taal als ook gebruikersnaam in te geven !
zie hieronder de afbeelding van een legaal verkregen en geactiveerde Windows ..zie je het verschil !
8562f5a0ef-Ashampoo_Snap_2017.08.19_17h14m58s_002_.png
 
Ja,Qtex, deze heb ik gedownload van via Spotnet. Kan ik daar nog veranderingen in brengen of alles laten zoals het nu is? Zodra hij geactiveerd is, is dit niet voldoende?
 
of je deze verder gebruikt of niet das jouw beslissing ...ik raad het in elk geval niet aan !
*verwacht ook niet dat dat deze Windows 100% gaat werken men heeft er aan gesleuteld ..ook kan en mag je er haast zeker van zijn dat een ieder die een bewerkte Windows beschikbaar stelt er voordeel uit haalt op één of andere manier ... wil jij hier bijvoorbeeld de Computernaam veranderen dan dien je in feite al de Unattended.xml te herschrijven ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan