Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
sinds eergisteren kan ik plots niet meer naar Yelo Tv kijken op de pc (1 )
ik keek meer I.E.11
nu komt er op dat ik Silverlight moet installeren , laar hij staat er al op ,als ik nog eens installeer komt dit : (2 )
en ik zie ook dat ik de plug-in moet activeren maar die vind ik niet in "invoegingen beheren " zoals Google opzoekings werk me leert
iemand een oplossing ?

grtn
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    44.6 KB · Weergaven: 188
  • 2.JPG
    2.JPG
    35.7 KB · Weergaven: 180
dank u
al gedaan en contact genomen met telenet maar ze antwoorden vandaag na een paar dagen dat Google Chrome niet meer gaat , maar ik doe ( of deed ) het wel via I.E.11
wacht nu op het volgende antwoord

en ps : die plug in is ingeschakeld zoals daar staat in die link van telenet en u aangeeft
 
het antwoord dat ik gaf ging over IE
en de addon kan je vinden door in IE rechts boven op extra te klikken
kies dan invoegtoepassingen beheren
en dan werkbalken en uitbreidingen
daar kan je zien of silverlight ingeschakeld staat


(ik gebruik ook IE 11 en silverlight versie 5.1.41212.0 )
 
sorry , hieronder is niet juist , zie nu dat bij alle 2 de silverlight aan staat
sorry

maar nietemin lukt de Yelo tv bekijken nog altijd niet hoor



die staat ingeschakeld als ik Yelo tv opvraag in favorieten en open en dan kijk bij invoegtoepassingen .
maar als ik gewoon I.E open en dan naar invoegtoepassingen ga zie die sliverlight niet staan daar
 

Bijlagen

  • I.E . zonder Yelo tv te openen.JPG
    I.E . zonder Yelo tv te openen.JPG
    62.5 KB · Weergaven: 120
  • na openen van Yelo tv via I E..jpg
    na openen van Yelo tv via I E..jpg
    69.4 KB · Weergaven: 116
  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    44.4 KB · Weergaven: 94
ik zie als ik op je bovenste foto klik dat daar beneden volgende staat dus kijk eens als je daar op klikt op je hem dan ziet
of is dat bedoeld op je volgende foto ???? dat weet ik dus niet
 
gedaan , zie bijlage
maar alles blijft zoals vroeger
of moet iets meer doen

ps: moet nu afsluiten hierna, lees morgen verder
nu al mercie
 

Bijlagen

  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    107.8 KB · Weergaven: 99
de silverlight staat er vermeld en deze is ingeschakeld ...
klik eens op deze silverlight en klik vervolgens eens op meer informatie ....
indien de mogelijk er is dan kun je of alle websites verwijderen of "toestaan op alle websites " aanklikken
* hier is de optie "toestaan op alle websites " niet aanklikbaar daar hier de toestemming al verleent werd op alle websites !
 
dat heb ik, gedaan
dit zie ik ( bijlage )

ik denk dat we teneinde ons latijn zijn
het is nu niet dat ik veel kijk/keek op de Pc maar ik vond het raar dat het niet meer ging plots

er zal ergens in de besturing een foutje zitten denk ik nu
als ik zie dat jij met hezelfde versie van I.E en silverlight het wel kan zien

bedankt voor al jullie moeite ( iedereen )de hele dag

ps : moest er nog bij zeggen dat als ik Yelo tv oproep via I.E. dus er altijd eerst een flits komt van hetgene er zou moeten staan en dan dat bord dat het niet gaat enz wat ik al toonde

grtn
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    71.6 KB · Weergaven: 87
ga eens naar internet opties > beveiliging welke beveiliggingsniveau gebruik je en staat tevens ook het vinkje aan bij beveiligde modus inschakelen .. ook dient de ActieveX filtering uit te staan ( deze staat dus niet aangevinkt )
 
ps : moest er nog bij zeggen dat als ik Yelo tv oproep via I.E. dus er altijd eerst een flits komt van hetgene er zou moeten staan en dan dat bord dat het niet gaat enz wat ik al toonde

grtn
verwijder de Silverlight van je systeem en controleer daarna eens of deze dan nog vermeld staat via de invoegtoepassingen ...
indien zo dan ga je de Silverlight map op de C:program Files dienen te verwijderen voor je de pc herstart ...
na deze heropstarten ga je eerst weer de controle doen of de Silverlight aanwezig is !
is deze niet aanwezig dan installeer je deze weer ... ook dien je daarna weer te herstarten voordat je Yelo tv opstart.

**dit bericht kan men negeren omdat de TS aangeeft in bericht 31 dat het probleem voorbij is !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan