YouTube downloader voor flimpjes van youtube downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Axl

Gast
Ik ben hier nieuw en mijn naam is Axl en ben arbeidsongeschikt en heb een passie voor computer gekregen.
Waar ik nog niet helemaal uitgeraak is het downloaden van filmpjes van YouTube in een goede kwaliteit.
Ik heb al vele YouTube downloaders gebruikt maar het eindresultaat is toch niet wat ik had gehoopt.
Soms is de kwaliteit van gedownloade YouTube filmpjes niet heel goed en op TV zie je dan blokkerige gedeelten.

Nu komt mijn vraag;
Voor mijn kinderen maak ik veel dvd's met leuke filmpjes die ik van YouTube download en dat zie die makkelijk kunnen terugzien en niet alleen achter de computer.
Hoe kan ik het beste YouTube filmpjes downloaden met een hoge kwaliteit zodat het beeld op TV ook scherp is vanaf DVD.
 
Ik krijg weer dit in beeld met fout als ik op alletwee die link klikt. Ik doe niets anders of fout toch?

Deze pagina kan niet worden weergegeven


  • Controleer of het webadres Pctuts Helpforum juist is.
  • Zoek de pagina met een zoekmachine.
  • Vernieuw de pagina na een paar minuten.
 
de tweede link geeft geen web pagina ..
het betreft hier direckt te gaan om het uitvoerend bestand dat je kunt downloaden ..
met welke brouser werk je ..
deze werkt bij mij perfect met FireFox27 ,IE11 en met Pale Moon 24.3.2

neem anders deze hier ..via dropbox
 
Die link probleem zit in dit forum want als ik eerst kopieer en dan plak werkt het wel. Klikken op dit forum werkt dniet goed.
Ik ben nu die YouTube downloader aan het installeren.

Hebben jullie nog tips en instellingen hoe ik als beste van YouTube kan downloaden?
Dit programa is voor mij ook helemaal nieuw.
 
Dat werkt bij al die YouTube downloaders zo maar ik heb ook wel gemerkt dat je bij sommige kunt instellen hoe je de kwaliteit wilt hebben.
Hebben jullie geen handleiding hiervoor? Ik kan hem bij tutorials en Tips en Truks Hier vind je alle tips niet vinden?
 
Die link problemen zitten niet in het forum.

link.jpg
 
Ik kan alle links openen met mijn Internet Explorer overal alleen niet hier.
Kijk die foutmelding maar die zegt ook dat het door deze site komt.

Controleer of het webadres Pctuts Helpforum juist is.
Zoek de pagina met een zoekmachine.
Vernieuw de pagina na een paar minuten.
 
Dat werkt bij al die YouTube downloaders zo maar ik heb ook wel gemerkt dat je bij sommige kunt instellen hoe je de kwaliteit wilt hebben.
Hebben jullie geen handleiding hiervoor?
bij gebruik van deze downloader kun je dus niets instellen omdat deze zo ingesteld is om de beste kwaliteit op te halen ...
je dient wel een account aan te maken om deze te kunnen gebruiken ...zelf heb ik mijn gmail account er aan gekoppelt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan