Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Sinds de upgrade naar windows 10 dan krijg ik soms bij het afspelen van muziek via youtube blokjes en strepen te zien op het filmpje,

als ik een gewone film afspeel dan heb ik geen beeldproblemen ook tijdens het werken op de laptop heb ik zuiver beeld;
ligt dit aan mijn videokaart of is er iets mis met you tube, shockwave flash het ik wel uitgeschakeld wegens problemen voor hacken
daar bij verloop van tijd alles naar html5 wordt geschreven,
het is inderdaad ook begonnen sinds ik shockwave heb uitgeschakeld
iemand een idee?

greets

Ed
 
iemand enig idee, het wordt erger en erger, de drivers zijn up to date
heeft het te maken met html 5 of is mijn geforce kaart aan het verslijten, laptop is een jaar oud??

greets

ed
 
Als dit probleem zich alleen bij Youtube voor doet, zou het aan het gebruikte bestandsformaat wat youtube gebruikt moeten liggen. Jouw pc zal dit dan op een of andere manier niet of niet goed ondersteunen.
 
ik heb juist dezelfde video's afgespeeld in een andere browser(chrome) en geen enkel probleem, dus ik denk dat firefox nog niet volledig aangepast is aan windows 10
denk je niet?

greets

ed,

zal toch een flash player installeren maar is dit hetzelfde als shockwave flash want die staat bij mij uitgeschakeld
kan bij installatie toch alleen maar: Ja, installeer het gratis hulpprogramma McAfee Security Scan Plus ontvinken niets van google chrome en toolbar
 
Ik had nog nergens gelezen dat Firefox de gebruikte browser was -)5

flashplayer.jpg
 
is dit de reden denk je, firefox??
https://get.adobe.com/nl/flashplayer/

ik zie die optie niet die jij hebt waarschijnlijk omdat ik firefox gebruik,
maar is de flashplayer nu hetzelfde als shockwave flash?
hoe zet ik een foto van mijn url in dit bericht?
ik krijg als ik de link erin zet een error bericht

ook niet als ik uw link in chrome zet dan zie ik niet wat jij ziet,
kunnen we morgen verder over dit onderwerp praten aub
 
Hoi Luc en Lana,

heb ik gedaan maar geen effect de strepen en blokjes die blijven, heb shockwave op non actief gezet, niet verwijderd!
ik denk dat het aan firefox zelf ligt, ik heb het dus niet in Chrome,
hoe zet ik nu een foto van het internet op mijn scherm hier, ik heb de vorige keer de url geplakt maar krijg geen beeld alleen url, zie hier hierboven
enfin moet terug aan het werk
misschien tot deze avond rond een uur of negen, als jullie er zin in hebben
alvast bedankt

ed
 
flashplayer


heb het ook eens geprobeerd, zien als het is verstuurd, dit is hetgene ik zie als ik flashplayer wil downloaden
zou de oorzaak van dit alles bij firefox liggen, omdat je zo zei van je hebt niet gezegd dat je met firefox werkt

het versturen van een afbeelding lukt niet

flashplayer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan