Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Sinds de upgrade naar windows 10 dan krijg ik soms bij het afspelen van muziek via youtube blokjes en strepen te zien op het filmpje,

als ik een gewone film afspeel dan heb ik geen beeldproblemen ook tijdens het werken op de laptop heb ik zuiver beeld;
ligt dit aan mijn videokaart of is er iets mis met you tube, shockwave flash het ik wel uitgeschakeld wegens problemen voor hacken
daar bij verloop van tijd alles naar html5 wordt geschreven,
het is inderdaad ook begonnen sinds ik shockwave heb uitgeschakeld
iemand een idee?

greets

Ed
 
noteer welke dat zijn en haal ze daarna terug binnen ...
je opgeslagen bladwijzers ( favorieten ) kopieer je naar een map die je hier voor speciaal aanmaakt !
 
Wist niet dat Firefox zoveel problemen kon geven. Ik heb jaren heel tevreden geweest met Firefox, maar nu met de smartphone en het netbookje beiden Chrome, omdat dit lekker makkelijk samen werkt en ik het nu momenteel het een fijnere browser vind dan gelijk welke andere momenteel. Firefox heeft afgedaan op windows, maar dolphin browser waar ik zo tevreden over was bij mijn Samsung gsm, ben ik nu helemaal niet tevreden mee op mijn Sony smartphone. Daar werkt Chrome ook beter dan Dolphin browser. Dus beiden nu Chrome
 
Maak voor dat je Firefox verwijderd een Firefox-account.
En kies wat je terug wilt en wat je wil delen met je andere PC of Laptop.
Ik heb dan altijd hetzelfde op mijn PC en Laptop.
Zowel in Windows 10 en Ubuntu.

Synhroniseren.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan