Status
Niet open voor verdere reacties.
In de vorige TopTips heb ik over cyber criminaliteit geschreven. Ik kwam toen juist van een seminarie voor professionals. Hoe ik die seminaries kan bijwonen als gepensioneerde, zal ik beter niet onthullen. Dus ik begrijp best welke de gevaren zijn van zoveel technologie in één device, in dit geval een auto. Maar men is op de maan geraakt met véél minder computer-power dan onze GSM. Hadden ze zich zoveel bedenkingen gemaakt...
Ik wil echt wel bij de 'early adopters' zijn, zoals nu met mijn elektrisch rijden.
Als het zover komt, mag je mee - als je durft...
WW
 
Een paar Baccardi-Cokes misschien. Afspraak 'bij leven en welzijn' ** over een jaar?
**dixit Sonja Barents

WW
 
Het verst gevorderd lijkt mij zijn Mercedes, Audi en Tesla. Natuurlijk Google die al lang rijdt met omgebouwde Prius'sen.
WW
 
Allianz geeft het voorbeeld ...

Allianz Verzekering dekt ook de Zelfrijdende auto's .jpg
 
Dan kunnen onze auto naar de Colruyt sturen, waar het team van de winkel onze on-line bestelling kan opladen en komt ons karretje met onze koopwaar er mee terug.
 
Voor de niet Belgen: De Colruyt is een voedings-supermarkt met een Collect-and-go mogelijkheid om je voedingswaren online te bestellen en op te halen.

Als het allemaal zo robot-achtig zal gaan is het zelfs de moeite niet meer om geboren te worden.

Maar: dat wordt te filosofisch...

WW
 
Als het allemaal zo robot-achtig zal gaan is het zelfs de moeite niet meer om geboren te worden.
Walter niet terug trekken he....auto gaat naar Colryt/Carrefour/Delhaize ...alles staat klaar ...ingeladen....thuis kookt de robot...ruimt af...vaat in machine...brengt men sloefen...sigaar...cognac ...awel op die manier wil ik wel mijn oude dag doorbrengen (y);)
L
 
Sja, ik weet niet of ik zoiets lekker kan vinden. Geef mij maar vlees en bloed.


[video=youtube;eEzH40l-Dg8]https://www.youtube.com/watch?v=eEzH40l-Dg8[/video]

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan