zoekmachine

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
is "startpage.com" een goed alternatief om te werken? Hier kan men ongestoord werken zonder cookies en kan ook anoniem gebruikt worden.
 
Ik heb niets te verbergen, ik gebruik gewoon Google Chrome op zowel de Smartphone als op mijn netbook. Ik werk met Android = google. Dus ik maak mij niet zo gek veel zorgen omwille van Google. Ik maak mij meer zorgen om wat Facebook al dan niet misdoet dan wat Google misdoet. Dus ik zie voor mij geen enkele reden om over te stappen naar die startpage. Als ik privé wil gaan dan doe ik wel een beroep op VPN.
 
cve;n239347 zei:
Ik heb niets te verbergen, ik gebruik gewoon Google Chrome op zowel de Smartphone als op mijn netbook. Ik werk met Android = google. Dus ik maak mij niet zo gek veel zorgen omwille van Google. Ik maak mij meer zorgen om wat Facebook al dan niet misdoet dan wat Google misdoet. Dus ik zie voor mij geen enkele reden om over te stappen naar die startpage. Als ik privé wil gaan dan doe ik wel een beroep op VPN.

Ik heb je niet gevraagd om over te stappen. Het zijn die verdomde cookies die mij en velen vervelen.
 
Wat is het probleem daarmee? Je accepteert die 1 keer en daarna niet meer voor diezelfde pagina. Ik zie daar geen problemen in hoor. U pc houdt bij waar je ze geacepteert hebt en waar niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan