Status
Niet open voor verdere reacties.
qtex,

nu zegt een vriend van me dat deze site
Windows 10
een update is, en niet de langverwachte zomerupgrade, ik dacht dat dit toch de GRATIS ZOMER upgrade was,
hij zegt dat je moet betalen voor die upgrrade wat moet ik nu geloven.

greets

ed
 
in feite heeft je vriend deels gelijk ..d.w.z. het is een update ...
jij dient wil je van build 10586.545 naar build een nieuwere build te gaan dien je eerst naar build 14393.00 te gaan zoals ik je al eerder heb meegedeeld (zie de eerste link bij bericht 2 )
*en éénmaal de build 14393.00 aanwezig is kan je verder de overige cumulatieve updates ophalen ***waarschijnlijk kun je dus nadat 14393.00 aanwezig is rechtstreeks door naar build 14393.187
 
er is hier enkel sprake van betalen indien er nooit eerder een Windows 10 aanwezig was .... je zou zelfs via het Media Creation Tool je een dvd of usb stick kunnen aanmaken om vervolgens de Window 10 build 14393.187 vers te installeren dan nog dien je er niet voor te betalen ...stond er eerder geen Windows 10 op het systeem dan dien je er wel voor te betalen ....

ik verkies inderdaad het Media creation tool beiden geven echter hetzelfde resultaat ...
 
zie wat ik tot nu toe heb Qtex

9ae2a1b802-Ashampoo_Snap_2016.09.14_22h04m08s_006_.png


ik krijg ook wel volgende mededelingen zie 2e foto

57d9a8f1b0c55-mededelingen.jpg


En mag ik op de C schijf windows old en windows10Upgrade deleten?

greets

ed
 
er staat dat ik de microsoft account moet aanpassen voor app's die ik gebruik op andere toestelllen om die app's ook te kunnen gebruiken
ik denk dat ze daar smartphone mee bedoelen,
maar wat juist, ik gebruik eigenlijk geen windows app's op mijn telefoon heb ook geen windows telefoon en heb geen tablet

en wat bedoelen ze dat mijn instellingen van mijn outlook account zijn verouderd,
wat moet ik daaraan gaan veranderen?

Ik heb bij de vorige versie zo wat de beveiliging aangepast zo dat microsoft niet alles te weten komt, de privacy wat bijgeschaafd,
blijven die instellingen allemaal hetzelfde of moet ik weer gaan puzzelen

ed
 
de upgrade is je dus gelukt ...mooi zo .
ja je mag de Windows.old verwijderen ..als ook de Windows10Upgrade

wat betreft de privacy instellingen die jij eerder heb aangepast dien je deze weer in te stellen .. daar kun je niet buiten .

wat betreft Outlook kun je deze wel dus nog gebruiken met je telenet account maar dus niet met Hotmail ,msn of live ... mijn advies is gebruik de mail app van Windows 10 de contact personen vind je terug via start > personen

het kan tevens zijn dat jij je Microsoft account dient te bevestigen ...
wil je het Microsoft account niet gebruiken dan gebruik je het Lokaal account
 
ik gebruik eigenlijk de Microsoft Outlook van het pakket Microsoft Office 2013, daar laat ik al mijn mail van verschillende adressen zoals hotmail, gmail, yahoo toekomen, deze heeft waarschijnlijk niets te maken met de outlook die jij bedoelt dus moet ik eigenlijk niets doen, juist??
 
das juist ... dus een misverstandje van mij
vraagje is de Office nog steeds geactiveerd ?
ik vraag je dit omdat ik eerder al volk hier over de vloer kreeg waar dus de Office niet meer geactiveerd was na de zomer update !
 
niet dat het nog van belang is, maar ik begrijp alles graag
wat wil je hier juist mee zeggen
wat betreft Outlook kun je deze wel dus nog gebruiken met je telenet account maar dus niet met Hotmail ,msn of live ... mijn advies is gebruik de mail app van Windows 10 de contact personen vind je terug via start > personen

het kan tevens zijn dat jij je Microsoft account dient te bevestigen ...
wil je het Microsoft account niet gebruiken dan gebruik je het Lokaal account
 
de office is dus geactiveerd ...mooi zo.

wat ik eerder zei dus heeft enkel betrekking op de outlook en niet op de Office Outlook welke jij dus gebruikt ...

wat betreft het Microsoft account ...indien jij deze dus gebruikt dan kan er soms de vraag gesteld worden om deze te bevestigen ...denk niet dat je deze vraag nu vermeld zie staan ...

a11f698eed-Ashampoo_Snap_2016.09.14_23h49m26s_008_.png


ik gebruik hier dus het Lokaal account ..
bijgevolg staat er bij mij nu ..dat ik me kan aanmelden met een Microsoft account .

indien jij nu al het Microsoft account gebruikt dan kan er soms de vraag staan om dit account te bevestigen ...of je over te gaan naar het Lokaal account ..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan