Status
Niet open voor verdere reacties.
Telenet schermt die service omgeving af met een reden. Wat ik je met vrijwel waarschijnlijke zekerheid kan zeggen is dat je niets van die harde schijf kunt halen zoals opgenomen content. Normaal heb je als gebruiker ook geen enkele reden om in dat service menu te raken. Alles wat je kan en moet instellen, kan je in de standaard omgeving vinden.
En verder... op eigen risico noemen ze dat. Ik vermoed ook niet dat die Telenet technieker je dat gaat meedelen. Tenzij die zen job moe is natuurlijk.
 
het is zo zoals Ddragon het vermeld dat wij als gewone gebruiker uitgesloten worden om in dat setup menu te komen ...de techniekers van Telenet hebben zelf een mobiele laptop bij en hier staat een speciaal programma op om zo naar dat black setup menu te gaan ... de technieker zal en mag nooit dit meedelen aan een derde persoon !

*je zou indien je over zulke programma bezat en je beschikte bijvoorbeeld over de account gegevens van een andere Telenet gebruiker dan kun je deze andere een ferme loer draaien en hem buiten sluiten !
 
de knop met het huizeje dat is de menu knop als je daarna met de pijltje naast de ok knop klikt kan je naar links of rechts wat verkleurt in geel heb je geselecteerd druk je op ok dan opent je het kijkt dit filmpje https://youtu.be/I59TnKm14-g
 
Bedankt allen
Dit is voor de komende vrije dagen.
Dat ik dit eens onderhanden zal nemen.
Thx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan