Zwarte lijst in Spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
In Spotnet is er ooit een poster toegevoegd aan de zwarte lijst. Waar kan ik terugvinden wie op de zwarte lijst staat? Vind nergens de lijsten terug.
 
er ontgaat me hier iets J.W. dient men dit xml bestand " blacklist " toe te voegen aan de spotnet map .. het is eerder een vermoeden dat ik heb .
 
De bovenste link (url XML) kopiëren in in de adresbalk van uw browser plakken - enter - er word nu een bestand gedownload met de naam "blacklist xlm" - hierop klikken of dubbelklikken en dan word er een lijst met namen geopend.

Met de onderste link word er een CVS bestand gedownload. Door hierop te klikken word dit geopend in Excel. Voor zover ik kan zien zijn de makers hiervan ergens in de fout gegaan want uit deze lijst is niet leesbaar.
 
zover was ik ook al gekomen door het xml bestand te openen ..maar dan ..wat dient er hier nu te gebeuren …
dient men hier dan een geblokkeerde gebruiker te wissen van deze blacklist xml..
en zo ja hoe weet spotnet dan dat deze weer zichtbaar dient te zijn aangezien het me nog niet duidelijk is wat ik met deze xml dient te doen !
*dient men dit .xml bestand dan toe te voegen aan de sotnet map ...
 
De vraag van Mik was: waar vind ik die lijsten terug. Daar zullen de posters die men zelf op de zwarte lijst zet niet tussen staan.
Daar kom je enkel op indien er meerdere klachten (wegens verspreiden van virussen) binnen komen.

Aan die lijsten van spotnet kun je zelf niets doen. Enkel personen die je zelf op de zwarte lijst gezet hebt kun u eventueel nog terughalen.
Dat kan door in de lijsten te scrollen totdat u regels tegenkomt die héééél licht van kleur zijn. Door hier rechts op te klikken kunt u deze poster terug van de zwarte lijst verwijderen.
 
Mik;n239796 zei:
In Spotnet is er ooit een poster toegevoegd aan de zwarte lijst. Waar kan ik terugvinden wie op de zwarte lijst staat? Vind nergens de lijsten terug.

In Spotnet worden dagelijks meerdere posters en andere personen op de zwarte lijst gezet door andere gebruikers om totaal uiteenlopende reden.
Een persoon die bijvoorbeeld door u op de zwarte lijst is gezet is en blijft voor alle andere personen nog steeds zichtbaar.
Dit zijn persoonlijke beslissingen en worden niet doorgestuurd naar Spotnet. Zodoende kunnen hiervan geen lijsten bestaan.
 
Gevonden. Zie : C:\ProgramData\Spotnet\blacklist
 

Bijlagen

  • photo18951.jpg
    photo18951.jpg
    46.6 KB · Weergaven: 344
Welke versie van Spotnet gebruikt u?
Ik gebruik versie "Spotnet (Classic) 1.9.0.5
Uw lijstje hierboven komt NIET overeen met wat bij mij staat.
 

Bijlagen

  • Spotnet.jpg
    Spotnet.jpg
    101.2 KB · Weergaven: 348
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan