Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
Hier te downloaden gratis en effectief En die gasten kan je contacteren en die antwoorden zelfs(in het Engels wel) Heeft ook een Online...
Reacties
4
Weergaven
2K
parasiet
P
  • Gesloten
heb een pc gekocht maar vind geen geluid en qls ik op stuurprograma zil bijwerken of opnieuw installeren geeft hij foutcode28 hoe kan je dat...
Reacties
4
Weergaven
6K
parasiet
P
  • Gesloten
Zou het mogelijk zijn je opstartscherm te veranderen door bv een animatie filmpje,als ook hetzelfde voor het afsluiten Hoe doe je dit indien...
Reacties
8
Weergaven
3K
Misterbean
M
  • Gesloten
hallo. ik heb een vraagje .ik heb bij mijn dochter de home xp staan en dat is een gekochte dus .want ze was bij de pc toen ik hem kocht.nu zie ik...
Reacties
3
Weergaven
2K
lucske
L
  • Gesloten
configuratiescherm - energiebeheer- tabblad APM- en APM aanvinken Als het tabblad niet aanwezig is, moet je in de bios Advanced Power Management...
Reacties
0
Weergaven
4K
  • Gesloten
Rechtsklik eens op deze computer - eigenschappen - geavanceerd - opstart en herstel instellingen - pc opnieuw opstarten bij systeemfout uitvinken.
Reacties
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo, ik heb een vraagske, onlangs heb ik mijne pc eens geformateerd, ik doe dat normaal 1 à 2 keer per jaar, maar onlangs kreeg ik te zien dat...
Reacties
3
Weergaven
4K
M
  • Gesloten
Tijdens de installatie van Windows XP Service Pack 2 (SP2) Werd automatisch een back-up gemaakt van jou besturingssysteem Zoals dat er voor SP2...
Reacties
0
Weergaven
2K
Misterbean
M
M
  • Gesloten
Speciale tekens als é en ä en het euroteken kun je met het programma Allchars snel intypen, zonder gebruik te hoeven maken van ingewikkelde...
Reacties
0
Weergaven
6K
Misterbean
M
P
  • Gesloten
ne vriend van mij........ eerst lezen en dan pas oordelen he...... hij geeft ne pc p2 met 96mbram jawel en 277mhz denk niet dat je daar xp...
Reacties
3
Weergaven
2K
parasiet
P
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan