Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo een probleem, gezien FF mijn standaardbrowser is, wil ik daar verder mee werken; heb nu een probleem dat ik een pagina NIET kan openen met...
Antwoorden
26
Weergaven
1K
  • Gesloten
Op 15 juni 2022 wordt de Internet Explorer 11-desktoptoepassing niet langer ondersteund op bepaalde versies van Windows 10*...
Antwoorden
1
Weergaven
495
  • Gesloten
Hoi iedereen Ik kan in Chrome niets meer downloaden ,hij meld dan Mislukt Virusscan is mislukt heb van alles geprobeerd virusscanner uit gezet...
Antwoorden
6
Weergaven
768
  • Gesloten
Mijn bladwijzers in firefox kweken. Ik moet geregeld heel veel kopieën verwijderen. Hoe kan ik voorkomen dat dit telkens wordt vermeerderd? Ik...
Antwoorden
5
Weergaven
651
  • Gesloten
Zag net dat berichtje "afbeelding maken met firefox en direct in forum chat plaatsen"...
Antwoorden
5
Weergaven
642
  • Gesloten
Hoi, In de laatste nieuwsbrief van PC tuts stond de nieuwe versie van Firefox om te downloaden, als je verder klikte kreeg je nog meer uitleg. Er...
Antwoorden
6
Weergaven
553
  • Gesloten
Als ik Google Chrome gebruik komt er regelmatig het bericht: Chrome niet goed afgesloten en ook een blauw scherm met stopcode...
Antwoorden
5
Weergaven
550
  • Gesloten
Ik gebruik voor het eerst de browser Pale Moon,alles normaal,you tube video's geen probleem Wat ik nu niet kan bekijkken zijn de series aangeboden...
Antwoorden
1
Weergaven
561
  • Gesloten
Google Chrome zal door een fundamentele herziening ingrijpend veranderen, en heel wat extensies zullen worden getroffen. De nieuwe set van de...
Antwoorden
2
Weergaven
499
  • Gesloten
Ik wil mijn desktop bladwijzers waarvan ik een html bestand heb gemaakt importeren in Firefox op de tablet. Hoe ik ook zoek ik vind het niet en...
Antwoorden
22
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan