Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Het komt regelmatig voor dat ik een bericht plaats in een forum of op een advertentiesite waarbij ineens alles van dat forum (!) in het Frans...
Antwoorden
27
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe krijg ik mappen met bladwijzers en losse bladwijzers gealfabetiseerd? Ik heb de instructie op het internet gevolgd maar die werkt niet: Die...
Antwoorden
4
Weergaven
548
  • Gesloten
blijkbaar nieuwe versie ...
Antwoorden
4
Weergaven
690
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik had wat problemen met mijn laptopje daar ik steeds de melding kreeg dat mijn licentie ging verlopen. Het forum heeft goed geholpen en probleem...
Antwoorden
11
Weergaven
685
  • Gesloten
  • Opgelost
Tot voor kort kon ik shortcuts van weblinks op mijn desktop linken aan een andere browser dan mijn standaard browser. Maar plots werkt dat niet...
Antwoorden
2
Weergaven
449
  • Gesloten
Al vele jaren gebruik ik Firefox. De laatste weken loopt deze browser echter meteen al vast als ik een bepaalde Wordbijlage moet verzenden via...
Antwoorden
14
Weergaven
847
  • Gesloten
Hallo Is er iemand van de leden die mij kan uitleggen hoe ik het icoontje van de Favorieten in Edge op mijn bureaublad kan zetten Aub Op voorhand...
Antwoorden
20
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo vrienden. Telkens wanneer ik Chrome open nadat ik opnieuw heb opgestart, verschijnt de foutmelding "Herstel pagina's Chrome is niet correct...
Antwoorden
7
Weergaven
3K
Antwoorden
6
Weergaven
605
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan