Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Iemand enige ervaring met deze Brave browser ? Beloofd héél veel, te veel om waar te zijn denk ik dan ... https://brave.com/
Antwoorden
0
Weergaven
478
  • Gesloten
Hoi ik werkt met Windows 10 en Edge als browser in Edge werkt de vertaling niet meer hij komt met de melding "deze pagina kan niet worden...
Antwoorden
1
Weergaven
786
  • Gesloten
Vandaag wilde ik een paar instellingen wijzigen in Firefox, maar dat ging opeens niet meer: “Uw browser wordt door uw organisatie beheerd”. Ik...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo mede computer fanatiekelingen, Al geruime tijd erger ik mij er aan dat wanneer ik Edge opstart deze steeds ververst. Nu zag ik Ccleaner de...
Antwoorden
14
Weergaven
759
  • Gesloten
Een klein probleempje dat al veel te lang aansleept... Begin van het jaar heb ik een nieuwe pc aangeschaft, heel tevreden van, maar met één...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Van het ene in het andere moment start google chrome op in het donker thema. Het gevolg is dat ook de zoekresultaten van google in het zwart...
Antwoorden
5
Weergaven
620
  • Gesloten
Chrome gebruikers dienen dringend te updaten! Meer info...
Antwoorden
5
Weergaven
599
  • Gesloten
Wanneer ik op de KBC-banksite de mededeling op een overschrijving wil invullen ****/***** */... vult firefox sinds enige tijd de cijfers in door...
Antwoorden
3
Weergaven
498
  • Gesloten
Sedert enige tijd kan ik de site www.KBC.be niet meer inladen met Edge. In een flits zie ik de inlogpagina en dan verschijnt in de site een wit...
Antwoorden
11
Weergaven
928
  • Gesloten
Het komt regelmatig voor dat ik een bericht plaats in een forum of op een advertentiesite waarbij ineens alles van dat forum (!) in het Frans...
Antwoorden
27
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan