E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
Ik krijg tegenwoordig ong een goede week zo, wel zo'n 40 mails per dag van alles en nog wat ik verplaats ze naar Ongewenste é-mail en verwijder...
Antwoorden
15
Weergaven
833
  • Gesloten
Hoe kan ik een exchange mailaccount in outlook(office 365) tijdelijk uitschakelen.Als ik outlook open moet ik nu telkens wachtwoord ingeven(popup...
Antwoorden
15
Weergaven
879
  • Gesloten
beste ik zoek een software om mijn wachtwoord van imap van mijn email te kunnen zien. ik heb een programma gevonden Mail PassView v1.92 om de...
Antwoorden
14
Weergaven
891
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Kort geleden plaatste ik deze kwestie ook al op dit Forum en Lange pier reikte mij de oplossing aan, althans dat dacht ik...
Antwoorden
14
Weergaven
943
  • Gesloten
In het lint van mijn outllook kan ik bestand niet zien staan zoals je kan zien in de bij in de bijlage zie je in de een het bestand staan in de...
Antwoorden
13
Weergaven
596
  • Gesloten
Mijn binnenkomende mails komen niet meer terecht in postvak IN maar gaan rechtstreeks naar de prullenbak. Kan ik dit zelf wijzigen?
Antwoorden
12
Weergaven
828
  • Gesloten
kreeg een melding om mijn émail prog te vernieuwen ,maar zou ik dan mijn gegevens van het vorig programa kwijt zijn(adressen enz) zie ook dat het...
Antwoorden
12
Weergaven
554
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik gebruik Firefox als emailclient. DE laatste tijd krijg ik veel mails binnen van verzenders waar ik geen enkele band mee heb. Kan ik op de een...
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste allen, Mijn zoon heeft een tijd geleden in mijn google account zitten prutsen en zijn mailadres als hoofdaccount ingesteld, nu kan ik dit...
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Zondag teruggekeerd uit vakantie, Windows Live Mail opgestart en kreeg op scherm dat "er geen mails konden ontvangen noch verzonden worden". Fout...
Antwoorden
12
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan