Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

C
  • Gesloten
bestaan er al drivers voor de 7900GT grafische kaart ? of ligt het aan counterstrike zelf omdat counterstrike slecht beeld geeft in vista
Antwoorden
3
Weergaven
2K
parasiet
P
S
  • Gesloten
Weet er hiervoor iemand een oplossing ?? Van een vriend kreeg ik een usb stick van 512mb. Telkens als ik deze inplug in om het even welke vrije...
Antwoorden
12
Weergaven
5K
B
  • Gesloten
Heb een radeon x1600 512 mb agp kaart besteld. Iemand ervaring met deze kaart?
Antwoorden
1
Weergaven
1K
parasiet
P
  • Gesloten
Kan er mij iemand raad geven bij de aankoop van een nieuwe printer?? Greetz Djpiaggi
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Is enige tijd geleden dat ik hier nog was, door de vele problemen met mijn pc. Sedert ik mijn pc terug heb van bij de hersteller heb ik...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik ben dus van plan een tv-kaart in mijn pc te steken. Het probleem is dat ik niet goed weet welke ik moet nemen. 1. Hauppauge pvr-350 2...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik heb een draadloze router van adsl geinstaleert en tijdens de instalatie heb ik hem beveiligd voor ongewenste gebruikers maar nu is mijn laptop...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
daan_b
D
  • Gesloten
Hoi , Heb een "klein" probleempje. Ik gebruik soms DVD RW om via een alleenstaande DVD recorder programma's van TV op te nemen. Als ik echter DVD...
Antwoorden
3
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik heb mijn 2de harde schijf gefomateerd en kan niet partitioneren krijg de foutmelding partirie-expert kon de partitie niet maken,omdat er...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
kheb da gekocht in de aldi en heb allesj juist geinstaleerd alles kabels juist maar toch ontavng ik geen beeld op mijn 2de tv :s kan iemand mij...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
Gastje
G
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan