Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
heyla, Ik heb nu een matrox g450 grafische kaart (redelijk oud). Als ik nu een dvd kijk, heb ik niet echt goed beeld-m-. Bestaat er een programma...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
kan er mij iemmand helpen ik zoek drivers van 3d prophet 4000 xt pci merk hercules
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heb een alles in één scanner/printer van lexmark 1170.alles gaat behalve de gele kleur.Zou dat te herstellen zijn.?
Antwoorden
10
Weergaven
3K
lucske
L
G
  • Gesloten
hey een probje mijn geluid maakt geen lawaai ........oei oei aparaat beheer : alles ok .... probleem oplosser ..... alles ok msconfig ...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
een vriend van mij zit met een klein probleem;als hij de printer wil starten komt er bericht dat de printspooler niet actief is wat is de print...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
hallo Ik heb mij vandaag een draadloos systeem aangeschaft om beeld en geluid van pc naar tv te sturen. Dit schijnt mij maar niet te lukken. Wat...
Antwoorden
19
Weergaven
7K
  • Gesloten
ik heb wel een klein vraagje, weet niet of dit de juiste forum is maar ik heb een probleem met printer, en lexmark p3150. Heb nieuwe inkt patronen...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
parasiet
P
  • Gesloten
Ik heb een pc met een video kaart "NVIDIA Geforce 4MX440 (64MB) Moederbord is Abit BD II Ben best tevreden van die pc, maar zou een tweede scherm...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
M
  • Gesloten
Hallo, Vooraleer mijn vraag te stellen zal ik eerst evn mijn netwerk proberen uit te leggen : Ik heb een bedraad netwerk gemaakt door een sitecom...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
Majoorke
M
  • Gesloten
konflikt logitech webcam met nero7.5 home tv wie weet er raad geen geluit op tv het is een aldi pc haal ik mijn webcam uit de usb poort dan vind...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
parasiet
P
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan