Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Hoi, ik zoek een goede pc TV kaart, idealerwijze zou ze analoog en digitaal aards moeten kunnen verwerken alsook digitaal satelliet . Weet niet...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
heb een systeem gekocht in aldi heb alle kabels juist gestoken maar ik ontvang geen beeld op mijn andere tv wat moet ik doen of wat is er mss...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
L
  • Gesloten
heb een pc'ke in orde gebracht er zit een dvd rom en een dvd combo in de combo zie ik staan bij deze computer de dvd rom niet weet iemand hoe ik...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
hoi, kan mij iemand eens zeggen hoe ik een extern scherm kan aansluiten op mijn laptop, deze is gevallen en heb geen beeld meer, wil gewoon ff...
Antwoorden
4
Weergaven
9K
  • Gesloten
sinds en 2tal weken heb ik een Sony handycam digital 8 is een prachtig toestel werkt prachtig en simpel in gebruik het enige dat mij stoort is...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
K
  • Gesloten
Wie kan mij helpen met het instaleren van deze draadloze modem ,of een nederlandse(of engelstalige ) handleiding kan bezorgen = COMTREND CT 536...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
karel
K
  • Gesloten
ken een klein vraag een maat van mij heef gisteren in de bios (small logo (epa schow) uit gezet hij start zen pc opnieuw op pc start op maar hij...
Antwoorden
7
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hardware [list=] Motherboards Fully Vista Compliant(when all drivers are installed and working) ABIT * NF7-S v2.0 * KV8 pro (Vista RC1 64...
Antwoorden
1
Weergaven
17K
V
  • Gesloten
ik ben aan het denken om een dvd writer aan te schaffen maar ik zou die zelf willen plaatsen omdat ik anders mijn pc 3dagen ofzo kwijt ben en het...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik wil een ander moederbord steken maar kan ik de zelfde processor erop zetten is wel het zelfde moederbord dat ik nu heb
Antwoorden
2
Weergaven
2K
parasiet
P
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan