Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
heb al en jaar of 3 en dvd brander(plextor) deed het steeds prima sinds en week als ik iets wil branden geeft hij telkens aan dat er geen dvd...
Antwoorden
17
Weergaven
4K
S
  • Gesloten
Ik heb een externe harddisk van het merk Lacie. Daarin zitten 2 maxtorschijven van elk 160Gb. Een van deze schijven is stuk!! Nu is mijn vraag ...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
Beste mensen, Ik heb me een externe HD (3,5" USB ENCLOSURE USB 2.0) aangeschaft, maar als ik hem aansluit wordt deze niet herkend? de HD draait...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
M
  • Gesloten
Iemand ook deze printer en dit probleem gehad ? Ik heb alles eraf gedaan en terug met cd-rom opgezet en kan nog steeds niet afprinten . Dan ben ik...
Antwoorden
11
Weergaven
4K
N
  • Gesloten
mijn harde schijf heeft steeds 51° tot55°, is dit normaal? Mijn pc is ook al een aantal keer uitgevallen, er gaat dan een sirene en ik kan niets...
2
Antwoorden
21
Weergaven
4K
  • Gesloten
is het mogelijk om een 2de harde schijf te steken die volledig onafhankelijk werkt met stuurprogramma en al de bedoeling is van de ene te...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
L
  • Gesloten
ik heb me in de winkel van een vriend een muismat aangeschaft met 4 usb ingangen (2.0) je plugt deze achteraan in je pc in en je hebt atijd 4 usb...
2
Antwoorden
17
Weergaven
4K
  • Gesloten
hallo, zit al een geruime tijd met een probleem en zou het hier eens willen voorleggen. Mijn moederboard is ne abit kv 7 met een athlon proccesor...
Antwoorden
17
Weergaven
4K
nighthawk
N
  • Gesloten
kan ik mijn scherm automatisch laten mee opstarten en sluiten samen met mijn pc? Zo ja hoe? Of moet het in waakstand staan? is het niet misschien...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan