Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

Recent ontvang ik van een bepaald persoon email met bijlage(n). Als die bijlage(n) een pdf bestand bevat, dan krijg ik een attachment dat...
Antwoorden
8
Weergaven
231
Bij schoonzoon malwarebytes geplaatst en na scannen gezien dat er geen links in outlook 2010 meer openen. Heb geprobeerd met mediacreationtool...
Antwoorden
40
Weergaven
606
  • Gesloten
Voor het opvolgen van mijn beleggingen heb ik een excel werkblad gemaakt. Ik moet nu de koersen hier manueel invoeren. Momenteel kan je...
Antwoorden
4
Weergaven
197
Vraag betreffend licentie gebruik en aanbiedingen bijvoorbeeld HIER "Microsoft" Office Personal 365 (binnenkort deze nieuwe benaming met...
Antwoorden
3
Weergaven
185
  • Gesloten
Hoi iedereen, Ik zoek de formule om het volgende te bekomen. Ik maak een bepaalde planning op voor +/- 32 personen met de data dat zij moeten...
Antwoorden
26
Weergaven
728
  • Gesloten
Mijn word van Office doet geen spellingcontrole meer.
Antwoorden
4
Weergaven
132
  • Gesloten
Hallo, Ik krijg al een hele tijd een update melding op de laptop Windows 10 bij de Instellingen: Bijwerken en Beveiliging : Update voor Microsoft...
Antwoorden
17
Weergaven
415
  • Gesloten
Ik heb een vrij groot document in Word 2016 dat voorzien is van 3 extra stijlen: Hoofdstuk, Hoofdstukdeel en Paragraaf. Naast de opmaak worden...
Antwoorden
5
Weergaven
138
  • Gesloten
Wanneer ik een flyer wil maken ga ik als volg te werk: open word> nieuwe document schrijf de tekst voeg aangepast afbeeldingen of pictogrammen...
Antwoorden
16
Weergaven
401
  • Gesloten
Ik heb nu iets wat ik maar niet voor elkaar krijg. Ik voeg een heel klein gedeelte bij als bijlage i.v.m. privacy. In werkelijkheid gaat het hier...
Antwoorden
4
Weergaven
143
XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
Bovenaan Onderaan