Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Ik gebruik door omstandigheden (o.a. dit forum, vrijwilligerswerk, etc..) nogal wat verschillende PC's en laptops. Maar mails opvolgen is voor mij...
Antwoorden
16
Weergaven
668
  • Gesloten
Wekelijks word door iemand een SAP dumpfile in excel aangeleverd. Hierin staan parameters van dossiers met o.a. een start en einddatum. Momenteel...
Antwoorden
21
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Na het invullen van data in een cel (na 'Enter' toets) wordt steeds de onderstaande cel geselecteerd. Hoe kan ik deze instelling veranderen zodat...
Antwoorden
1
Weergaven
306
  • Gesloten
Hoi Heeft er iemand suggesties voor een gecertifieerde opleiding voor Excel in het Nederlands? Niet Engelstalig. Ik beschik en heb enkel de...
Antwoorden
4
Weergaven
419
  • Gesloten
Hoi sinds 2 mei heb ik een update gehad van Microsoft Teams (versienummer heb ik voor de moment niet bij de hand). Daarbij heb ik gemerkt dat de...
Antwoorden
0
Weergaven
225
  • Gesloten
  • Opgelost
Wat is de procedure om jaarabonnementen te verlengen? Meer detail voor deze vraag in de bijlage. Bedankt
Antwoorden
2
Weergaven
294
  • Gesloten
Mijn dochter heeft paar schoollicenties van office en mijn schoonvader maakt nu gebruik van deze.Hij kan echter al haar word en excel documenten...
Antwoorden
6
Weergaven
610
  • Gesloten
Bestekes, Vorige week haalde ik een oudere PPs bestand van mijn externe schijf en na enkel beelden, viel de muziek weg. ik dacht, misschien is het...
Antwoorden
7
Weergaven
577
  • Gesloten
Hoe kan ik alle ongebruikte rijen ,kolommen verbergen in excel 2016?
Antwoorden
29
Weergaven
1K
  • Gesloten
Een vriend van mij heeft een abonnement van Microsoft 365. Wanneer hij een Worddocument opent kan hij op dit blad niet meer inzoomen (staat op...
Antwoorden
2
Weergaven
421
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan