Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Ik heb zojuist Office Pro Plus 2019 geïnstalleerd op een laptop met een eveneens nieuw geïnstalleerde versie Windows 10 Pro. Word en Excel geven...
Antwoorden
2
Weergaven
607
  • Gesloten
Om de een of andere reden gaat er steeds wat fout met het bureaublad. Ik gebruik office 365. Ik heb een desktop en een laptop. Van de een op de...
Antwoorden
2
Weergaven
571
  • Gesloten
Hoi ik werk met word 2013 als ik van een website iets kopieer met plaatjes en tekst en die dan plak in word dan zie ik alleen de tekst maar geen...
Antwoorden
2
Weergaven
688
  • Gesloten
Een vriend van mij heeft een abonnement van Microsoft 365. Wanneer hij een Worddocument opent kan hij op dit blad niet meer inzoomen (staat op...
Antwoorden
2
Weergaven
444
  • Gesloten
ik krijg dagelijks wel 70 e-mails in de junk map van outlook 2016 sommige mails wel 3x per dag, als ik die mails verplaats naar de map postvak in...
Antwoorden
2
Weergaven
806
  • Gesloten
  • Opgelost
Wat is de procedure om jaarabonnementen te verlengen? Meer detail voor deze vraag in de bijlage. Bedankt
Antwoorden
2
Weergaven
312
  • Gesloten
Hallo Ik heb ms office 2010 op mijn laptop staan. Hoe en waar zou ik deze kunnen upgraden naar 2016 of 2019 ? Groet Jan
Antwoorden
1
Weergaven
308
  • Gesloten
beste sinds een paar minuten komt alle email in mijn hotmail account terecht e en niet meer bij mijn telenet account. dus die voor telenet account...
Antwoorden
1
Weergaven
702
  • Gesloten
beste leden mijn vriend heeft office365 maar in de outlook komt er nooit een ongewenste mail!! enkel op webmail
Antwoorden
1
Weergaven
669
  • Gesloten
  • Opgelost
Na het invullen van data in een cel (na 'Enter' toets) wordt steeds de onderstaande cel geselecteerd. Hoe kan ik deze instelling veranderen zodat...
Antwoorden
1
Weergaven
325
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan